![]() |
Nu al zin an👍👍👍👍👍👍
|
Aanwezig!
|
Hallo
Bij wie kan ik een stand reserveren? |
Quote:
Mail mij maar : jacco@vw-speed.nl |
Aanwezig
|
Zaterdag en zondag present
|
Quote:
Als je toch het hele weekend in de weg gaat lopen... kunnen wij nog wel even gaan babbelen.....over wielen :) |
Ow god ... daar GAAAAAT mn vrije weekend ....
|
:beer2: :rock:
Quote:
|
Denk dat ik wel even kom kijken, helaas is de mk2 nog geheel standaard maar goed! Velgen en verlagen staan uiteraard in de planning, even kijken of ik dan de zomerbanden (standaard velgen) er al onder heb of dat ik met winterbandjes rij!
|
Zondag aanwezig!
|
Volksforum is ook aanwezig en wel met onze Ring Tool :)
![]() Meer informatie hierover vind je in het Volksforum's Ring Tool topic; http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=124697 |
Alsnog aanwezig met een schraal cluppie omdat de rest weer zonodig om 8.45 weg gaat! Wij doen eerst nog ff een zondagochtendontbijtje :D :D
|
zal vast onmeunig druk worden..met zulk mooi winterweer op komst!!
ik kom sowieso even buurten..en neem een luchtkoeler mee..en er komen nog wat meer aircooled-folks kijken..wordt best mooi weer voor wat luchtkoelers erbij.. :cool: |
Prachtig weer op komst: ik heb er zin in!
|
Quote:
En wij niet minder Henri.... Voor ons gaat het nu al beginnen vandaag. Chris en ik al optijd present om de opbouw van de tent enzo te regelen :thumbup: See You all on Sunday.... :thumbup: |
Waar was het meetingpiont als je vanaf Arnhem komt rijden?
|
Mid winter meeting? Early summer meeting! Helaas een verjaardag morgen,dus niet aanwezig. Maar jullie hebben perfect weer !
|
Ik moet hem ook laten schieten of ik moet me kinderen mee nemen.
Maar dan kan ik al terug voor dat ik in Deurningen ben :shake: |
het weer lokt heel erg toch te gaan.. twijfel twijfel
|
Quote:
Komen Johnnie! |
Quote:
Dikke mk2 uit de schuur en gaan met dat ding :thumbup: |
die mag en kan helaas nog niet uit het hok komen..
ga zo eens even de opties bekijken :thumbup: sochtends het ding even wassen en misschien ook wel even op naar deurningen |
Bij twijfel: GAAN! :)
|
Quote:
Dit dus! :cool: |
maar even langskomen denk ik zo jaa :thumbup: hoop rond 11 a half 12 te arriveren
even de auto wassen morge ochtend snelle tussenstop in Lochem en door :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 14:19. |