![]() |
Zoals t nu lijkt 16x7 en 16x7.5 of 16x8
|
7,5 of 8 en 9J zijn de ubermaten!
|
Wat moet het / zo'n setje kosten?
|
Alleen materiaal zit je op 1200 euro. Dan komt velgen, lassen, het draaiwerk, spuiten en uren er nog in
|
Super werk, ze worden gewoon "priceless" :D
|
en dat voor 4 teddies :wow: maar dan heb je wel iets unieks natuurlijk
|
Daarom zolang mensen 2500+ voor het zoveelste set RS betalen kan ik dit enkel toejuichen!!! Maar dat is met enkel nieuwe delen zoals buiten/ binnen randen etc Richard?
|
Set komt idd uit op een zelfde als een 16 inch rs. Alleen veel unieker ;)
Randjes nieuw ja. |
Beertjes zijn weer thuis. Ook de centers van 54 naar 57.1 laten brengen
|
En dit is de reden dat ik hier toch steeds weer terugkom ;)
Supergaaf project(je), nou ja je kan je het toch bijna niet noemen :D Die oranje BBS'en toevallig naar Belgie verhuist? |
Geweldig idee ... TOP uitgevoerd :thumbup:
|
Quote:
ja klopt.. en de jags zijn matzwart wrinkle geworden en nu onder Atos zijn beetle |
Vanavond de ventielen schoongefreesd en op naar de spuiter
|
En als deze klaar zijn, welk projekt kunnen we dan verwachten? :D
worden wel dik als ze klaar! :cool: |
Echt super project dit!!! Petje af!
|
ben ook bezig met oude m5/m6 trx om te bouwen naar 3 delig. ( ja een pool heeft het ook al eens gedaan maar boeie.. ik vind t mooi)
![]() ![]() ![]() en een setje pontiac velgen ![]() ![]() |
:thumbup: :thumbup:
|
ik ben jaloers :thumbup: :thumbup:
|
mooi werk hoor!! dus bijna elke velg is meerdelig temaken??, als er genoeg vlees op zit!
|
En je het goed kunt uitmeten, randen voor achter etc etc..
Is niet iets wat je voor 300 euro ineenzet.. (Hiermee de vraag beantwoord van de pm of de teddys voor 300 compleet weggaan) |
Quote:
Denk dat ie een nulletje verkeerd zat...:thumbup: |
wie vroeg dat ingodsnaam hahaha zoveel werk en dan voor 300 euro verkopen :screwy:
|
Damn precies wat ik met mijn Teddy's wilde doen.
Mocht iemand er belang bij hebben, ik zet ze te koop (als 1 delig dan) |
Quote:
jaja.. maar deze zijn te koop.. scheelt je het uitdenkwerk en uitvoer werk :thumbup: |
Die meerdelige trxen zijn zo uber uber vet he, schandalig gewoon bijna zonde om op te rijden. :thumbup:
Voor de liefhebber heb ik voor een paar centen ook nog wel zon setje 5 spaaks pontiacs liggen! |
Cool project! Er staat trouwens al erg lang een set 2-delige teddy's op eBay. Niet iedereen heeft het geduld om ook de ventielgaten dicht te lassen :thumbup:
|
Quote:
klopt.. die staan ook in de openingspost :thumbup: |
goed bezig zeg :thumbup: , die Pontiac's zijn echt mega in 3 delig! :cool:
|
zou zeggen knoop ze er onder kerel
|
Hoelang zal het duren voor dat de 3 spaaks velgen (eind jaren 90 ) 3 delig gemaakt worden? :D :D
edit |
haal de 3 spaak er zo voor je uit
kun je lekker gaan passen en meten |
Quote:
watte? ![]() :D |
Oke dan, :thumbup:
Zijn ze al gespoten? |
nee worden niet meer in mijn bezit gespoten.. harten zijn verkocht van de beertjes.. dus ik vervolg mijn topic met de pontiac
|
Quote:
heb de pontiac's gevonden,gaat weer goed komen.... :thumbup: |
Die BMW wielen zijn geil!!!
|
Hey richard lekker bezig weer!!! Die teddy's zijn wel grappig maar die TRX 3-delig zijn echt heel erg vet
|
kun je ook een 2 delige velg maken met de boutjes aan de binnenkant, met andere woorden dat je dus geen boutjes aan de buitenkant ziet? Volgens mij doen ze dat met oude empi 5 spokes maar geen idee of het vandaag de dag ook nog wel gebeurt... lastig te zien ook als je geen boutjes ziet omdat ze aan de binnenkant zitten natuurlijk ;-)
|
Richard ik geloof dat je deze zoekt, ook nog bij je in de buurt BMW trx
http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...previousPage=lr |
dank je kazzo.. heb nu dus 2 setjes trx liggen.. zal ze na mijn vakantie klaarmaken.. eerst straks eind april met mijn gezin naar Bali
|
All times are GMT +1. The time now is 15:56. |