![]() |
Dikke bak zeg!
|
Dank!
Ondanks de laatste reparatie aan de uitlaat, begon ie toch weer wat meer geluid te maken dan ik leuk vindt... Natuurlijk een stuk voor de laatste reparatie nu gescheurd :screwy: Maar weer een lapje erop en hij is weer stil :D Straks naar de F&I kijken :cool: |
Quote:
Idd, same here. Goedkoop en goede levering. Voor 60 euro een nieuwe radiateur, waterpomp en thermostaat voor een Golf 1.. :redface: De volgende vraag is hoe de kwaliteit is. Op het eerste gezicht prima, maar de praktijk zal het leren :) |
Meeste is gewoon Bosch-kwaliteit :cool:
|
dus de knalpotherrie is weer under control :D , zal je altijd zien dat ie ergens anders weer gaat scheuren
|
Ja moet eigenlijk een compleet nieuwe onder, maar nog bezig met werk ( huidige failliet) en een aanstaande scheiding; alle centen hard nodig :screwy:
|
Quote:
damn joram,niet best.....sterkte! |
dat zijn inderdaad geen leuke berichten, sterkte verder.
|
dit zijn mindere berichten Joram :(
|
:eek: Jeetje! ...dat klinkt idd helemaal niet fijn Joram....; sterkte met alles! :(
|
Thanx guys :redface:
|
Gave Corrie! Mijne is eigenlijk het zelfde ^^,
Sterkte met de rest!! Grtzz antoine |
Komt goed, vanmiddag wel de deurgreep gemold :screwy:
|
moet ook rustig een deur opendoen he :D , de buitenkant of binnenkant?
|
...waarschijnlijk aan de buitenkant, is nl. een bekend zwak punt van de 53i ;)
|
sloper :D
|
Is ook een k#tconstructie idd :D
Zie mooie setjes op ebay om het te fiksen, iemand ervaring ermee? |
oke goed dat ik het weet, zal heeel voorzichtig mijn handgreep opentrekken voortaan :D .
staat zo lullig als je ineens met een handgreep in je handen staat in het winkelcentrum |
Vandaag besteld, es kijken hoe dat werkt :cool:
|
Vandaag maar es de remklauwen aangepakt;
nieuw; FF opwarmen af en toe bij een lekker vuurtje annex bbq; (oude lpg tank / stuk pijp / 2 schanieren / kadett reservewiel) Ontluchten is ff wennen met ABS erop, maar goedgekomen en alle lampjes uit :thumbup: Het belangrijkste; ik heb weer een handrem :cool: |
mooie klauwtjes.....misschien ook maar kijken om nieuw:rolleyes:
|
weer goed bezig Joram, ja de handrem was niet optimaal meer :D
|
Nee was niet veel soeps meer idd :D
Gerben die dingen komen bij ATP weg en waren inclusief verzenden ong. 120 euri ;) |
Quote:
dat klinkt interessant!heb nog meerdere sets,maar zijn allemaal nog originele..... |
netjes hoor!
|
Ja lekker om niet overal op de rem te moeten blijven staan :D
Nu nog die deurgreep reparatie setjes :rolleyes: |
Wat doe je als (tijdelijk) werkeloze, vrijgezelle VW liefhebber op dinsdag? Juust! sopje erover! |
damm, dat ik deze auto heb weggedaan :screwy: :D
|
ziet er super uit joram:thumbup:
|
Staat er weer netjes bij .
|
Netjes, erg mooie corrado!
|
mooie corrie zo.
|
netjes!
|
Ziet er netjes uit.
|
Thanks guys! :thumbup:
Heeft zo z'n plekjes hoor, maar ben er heel blij mee :cool: |
heel mooie corrado!
|
Netjes!
|
echt dè kleur voor corrado naar mijn bescheiden mening
had ooit een G60 met elektrische leder recaro's er in met die kleur god wat mis ik dat ding, een mens zou er sentimenteel van worden :D top dus :thumbup: :thumbup: |
Staat er zeker netjes bij zo :thumbup:
|
Quote:
Voor de juiste prijs is alles te koop, maar m'n auto niet :D |
All times are GMT +1. The time now is 15:26. |