![]() |
|
Tof!
|
Goed bezig hiero! Zal wel veel sneller lopen met deze motor! :thumbup:
|
ff een kleine update
heb de kleine dingen aangesloten zoals de lambda paar sensoren ,dynamo vastgezet ,luchtfilter geplaatst bougiekabels aangesloten. het weer zat gisteren niet mee. maar nu is het wachten tot iemand de benzineleidingen heeft liggen van een 16v dan nog een andere pomp plaatsen (hopen dat ie nog goed is) ;) dan kan de achteras er onder fusee,s plaatsen en de aandrijfassen en dan het moment waar iedereen op gewacht heeft het laten lopen van de 16v dus als ik de leidingen heb horen jullie meer. |
|
Zakken man :D Bra staatwel super netjes (: en fix je knipperlichtje op je scherm xD
|
Deze blijft nog even fijn op deze schokbrekers staan. :) En die knipperlichten gaan eruit, komen CL plaatjes in. :) Verder ga ik niks meer doen aan deze Golf, Ronals gaan of geruild worden of weer onder de GTI. :)
|
ff een update leidingen van de 16v zitten nu onder de auto.
tevens de pomp 16v geplaatst. was ff vloeken en tieren maar is goed gekomen. morgen weer regen :mad: dus dat word weer niet sleutelen. overmorgen ga ik de achteras plaatsen dus ik hou jullie op de hoogte. ff wat picas ![]() ![]() 16v vs 1.3 ![]() oude leidingen ![]() ![]() pomp onder de auto :D |
vandaag de achteras vervangen wat een heerlijk weer.
oude achteras er onder uit ![]() ![]() gti achteras klaar om er onder gezet te worden ![]() en voila de as er onder ![]() ![]() morge 2leidingen gaan halen om pas te maken op gti achteras en de fusee,s plaatsen met aandrijfassen maar dan zoek ik nog een leiding van de spinnekop als iemand die over heeft laat je horen aub het gaat om deze leiding de retourleiding die op de benzine slang komt ![]() |
jup heb ik ligge ;)
|
je hebt pb :thumbup:
|
heb ik ook liggen maar ietsjes anders
![]() |
die is van een kr.
maar toch bedankt voor het mee denken :thumbup: |
Jetta-gti-16v heb je een pb gestuurd maar geen antwoord gekregen.
dus dan maar via deze weg als je het onderdeel kwijt wil stuur me dan een pb-tje. |
Goed bezig :thumbup:
Kom binnenkort nog ff aanwaaien. |
is altijd goed maat koffie staat klaar :thumbup:
|
Zo, ik ben weer terug van vakantie, erg gaaf om de vorderingen te zien zo!
Redbull moest nog remleidingen hebben, dus heb ik deze maar even besteld op mijn werk met genoeg korting. :D zal straks wel even een foto plaatsen. |
Zo, vandaag deze maar eens naar redbull opgestuurd:
![]() Verder nog even naar Arie geweest in Brummen, hij heeft echt geweldig mooi spul staan daar! :D Ga ik zeker vaker heen, aanrader. :thumbup: Retourleiding van 5 eurootjes. :D ![]() Zal morgen verstuurd worden zodat redbull mijn GTI af kan maken. :D Verdere updates komen weer bij hem vandaan. :) |
Zijn er vorderingen? :)
|
Vrij weinig, alleen veel achteruitgang.
Waterpomp was lek, carterpanpakking was lek, en toen redbull de carterpanpakking wilde vervangen, vond hij allemaal ijzeren deeltjes in de olie. Blok kan dus weer de auto uit, of voor een complete revisie, of om plaats te maken voor een ander blok. Ik heb nu voor de laatste optie gekozen, meer updates zullen weer van redbull komen. :D |
Balen man. Maar zo zie je maar weer dat even een 16v inbouwen er niet bij is. Als je een blokje voor weinig kunt kopen is er vaak iets mee. Jij zult je de volgende keer ook niet meer stoten aan deze steen, oftewel, volgende keer koop jij ook een complete LOPENDE donor :thumbup: :D
|
Nou ja ik heb dit kale blok voor 200 euro gekocht, van iemand waarvan ik er van uit ging dat hij mij een goed blok verkocht. Heb hem ook een heel net mailtje gestuurd, om te vertellen dat er jet 1 en ander mankeert aan het blok. Wacht ook nog steeds op een reactie, pas als ik een reactie heb weet ik of ik het blok teug mag brengen of dat ik het ergens moet dumpen en 200 euro aan mn neus voorbij zie gaan
Het zit gewoon allemaal tegen met die auto, door al die lekken heb ik ook 4 liter olie en 5 liter kvs verspild, nog maar te zwijgen over de nieuwe distributieriem en de compleet nieuwe koppeling. Die auto doet me meer pijn, zowel in mn hart als in mn portemonnee, dan dat het me oplevert Achja, ik heb het volle vertrouwen in redbull, hij heeft nu ook een flinke bult met werk. Verder is de auto zo goed als af, remblokken en remleidingen aan de voorkant en dus dat nieuwe blok en dan kan die weer rijden, eindelijk! :) |
Even oftopic ik zie dat we de zelfde letter combi hebben.
![]() |
Ah vet zeg! 2 dagen ouder dan mijn Golfjes. :) Ziet er mooi uit, de mijne moet er ook zo uit gaan zien!
Volgende week ga ik een motorblok takel huren en die naar Eindhoven brengen. Vervolgens gaat redbull de motor er uit tillen, en dan denk ik dat ik die toch maar te koop ga zetten. Ondertussen ga ik het interieur uit mijn grijze Golf halen, origineel GTI interieur en zet dit in de rode. Grijze Golf mag daarna ook de verkoop in, kost me echt te veel die GTI. |
Zo rij ik nu rond. 250.000 op de klok. eigenlijk zonder problemen.
|
Ja hij ziet er strak uit! Hoop dat ik die van mij ook snel zo mooi heb.
Even over het motorblok dat op dit moment in mijn Golf zit, eigenlijk ben ik gewoon ontiegelijk hard opgelicht door iemand van dit forum. Zou hier ook erg graag een boekje over open willen doen, zodat ik andere mensen van het forum kan beschermen. Maar goed, ik ga mijn topic niet vervuilen met hoe die prutser mij opgelicht heeft. Hoor graag waar ik dat wel kan doen. Hopelijk eind deze week interieurtje wisselen. :) |
Quote:
Helaas gebeuren deze dingen erg vervelend ik weet. Je kan er verder weinig mee. Volgende keer nog beter opletten is het enigste wat je kan doen. |
|
Quote:
Er is een (ver)koopervaringtopic |
Quote:
:goodpost: |
Nu weer ontopic. :thumbup:
Vandaag uit school naar Eindhoven gereden met de grijze Golf, eenmaal daar aangekomen zag ik mijn GTI, zonder interieur. :D Zijn de hele middag en deel van de avond bezig geweest. Centrale vergrendeling uit de grijze Golf gehaald, hopelijk is die nog te redden zodat die in de rode Golf kan. Elektrische ramen zijn overgezet, evenals het GTI interieur. Door de gigantische miskoop die ik heb gedaan in februari, zit ik nu met een hoop kosten, en kan ik het me niet veroorloven om twee auto's te hebben. Grijze Golf staat vanaf nu dus weer te koop, helaas. Nog even een fotootje ter illustratie. :D Was erg gezellig redbull! :thumbup: ![]() |
Goed bezig zeg! Komt wel goed hoor! :thumbup:
|
en zo maak je van 2, weer 1! :D
|
ik had wel rugpijn savonds maar dat was de dag wel waard.
en in brabant is het altijd gezellig JONGUUH :thumbup: |
Goed werk 't zijn echt bouwpakketten die mk2's :thumbup:
|
Quote:
Thanks! Ja het was inderdaad vrij simpel, rode Golf staat nu met los interieur etc. :D Volgende week zondag komt er weer een update, dan gaan we het blok vervangen, en deze keer een blok dat wel loopt. :screwy: |
Succes, hoop dat je dit keer meer geluk hebt! (of minder pech, 't is maar hoe je t bekijkt)
|
en en en?
|
Volgende week zondag he Tim. :D Hij is nu op vakantie. Motorblok takel is inmiddels geregeld, en mag mn vaders auto meenemen, dus dat wordt een druk dagje klussen dan. :D
|
All times are GMT +1. The time now is 20:16. |