![]() |
Quote:
ja klopt Joey stond idd heel erg dik ja :thumbup: |
Kleine foto sessie gehoude met stijn haha
Stijn heef tog egt ze camera een deel goed vol geschoten :D Hier 2 leuke als voorproefje haha ![]() ![]() |
Current state... :tongue:
![]() en ik verveelde me :D ![]() blijkt leuk dat je tog alles kan doen met ene rat kap :eek: :cool: |
Nieuwe sloffen :D
![]() alleen komt de band tegen me schroefset aan :( |
En een spacertje van 5mm zou dat helpen?
|
Quote:
misschien.. ik kan het niet echt goed meeten zou ik moeten proberen dan lijkt mij maar ook die heb ik niet zo liggen en heb ze rondom zowiezo nodig :D had liever dat er getrokke omheen zat.. zoals een 165/50of55/15 band dan had het helemaal perfect gewees :cool: |
heeft iemand 5mm spacers liggen ?:D
en eventueel in de buurt van utrecht dat ik eventueel kan komen passen ?? |
Ben je er al uit met de interval? Ik dacht dat je dan relais 99 moet hebben :thumbup:
|
Quote:
ik heb relais 19 van de sloop gehaalt toen ik er gistere tog was... relais 99 kon ik in geen enkele zekeringkast vinden zo ff snel op het oog :shake: en nee ik heb er nog niet naar omgekeken om heel eerlijk te zijn :redface: |
Heb t allebei liggen pik ;)
Zowel spacers als een relais 99 :D passen mag altijd wel :) |
Quote:
Yo stijn! Das mooi nieuws Wis nie da je wel 5mm spacers had ligge haha Ik sms je wel even zometeen da we wat kenne afspreken haha |
Het is gelukt mensen met de 5mm spacers.
Vrijeloop haha Binnekort de fotos haha:D |
Pics!!! Or it didn't happen :D
|
En de eerste foto :D Zoals de Coupe er nu bijstaat naast ze broer Fotoshootje komt wel ;) |
Relais 99 zit ook in elke mk3. Ik heb zo'n relais dus ook uit een mk3 gehaald op de sloop.
|
Quote:
aah okee goed dat je het zegt! ga even me ogen open houwe als ik er weer is loop :D |
nou ... relais 99 geprobeerd van stijn... die werkt!
nu heb ik relais 19 geprobeerd en die werkt ook hahaha :D dus ken beide ;) |
En een fototje erbij samen met me ex-GT waar Bas nu in rijd :D
|
Dag volop aan t schroeven geweest, waar blijven die updates? :D
|
Quote:
die update komt eraan zodra ik ook alle fotos kompleet heb haha maatje rijd nu in de jetta omdat ze polo bij de apk staat dus komt zsm :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 00:25. |