![]() |
Beide!
Doe het gewoon Beide! :D
Je hebt genoeg spullen voor een G60, ben je binnen een week klaar mee. Koop nog een mk2 chassis en voor een paar pepernoten een mk3 VR6 compleet. Beetje schudden en klaar! We horen dan wel welke JIJ toch het beste vindt :thumbup: |
of i.p.v. de g-lader er een turbo aan hangen stuk betrouwbaarder
|
G60 zou ik doen :)
|
g60 en een turbo.
|
iig niet de g-lader eraf halen! Als je toch een turbo gaat bouwen kun je net zo goed een 20vt halen! die g-lader mag dan minder betrouwbaar zijn. Het geluid is veel vetter dan een turbo!!
|
Zoals meerdere posten moet je echt zelf weten wat je wilt.
Heb zelf een g40 gehad en nu een vr6 maar mijn voorkeur gaat toch uit naar de vr6.. Tuurlijk snelheid is ook wat maar een vr6 op volle toeren met een goede!!! uitlaat klinkt zo verschrikkelijk mooi! :thumbup: En blijft langer heel :D (spreek uit ervaring) |
Ik heb erover nagedacht. Ik ga in eerste instantie de G60 afbouwen. VR6 kan er dan altijd nog in (:
|
zul je geen spijt van krijgen:D
|
Quote:
tot hij een keer in een vr rijd :) nee gekkigheid, g60 is ook leuk wel een getande riem erop :thumbup: |
G60 klinkt super maar haalt toch echt niet bij een VR6 *kippenvel*
|
leuk om die uiteenloping te zien! Vind het vr6 geluid zeker vet...maar ik krijg pas kippenvel bij een g60...Helemaal als ie zo'n rs2 lader of heeft!
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=kmMM7ZBTE48 |
All times are GMT +1. The time now is 18:09. |