![]() |
gaat lekker snel idd!!! sneller dan met de golf 1 :D
gaat helemaal goed komen... weet ik zeker!! was jij trouwens die kerel die bij die beige derby stond toen ik naast thom kwam staan?? :D |
Looking good :D
|
kzal da hier nog ma es updaten
Jetta staat ondertussen bij de lakker, motor zit er trug in en draait, zal straks de weinige foto's posten die ik heb genomen ... greetz |
Quote:
Dat was ik, denk ik :D |
:D lol
|
Kale jetta
geschuurde deur rest vd geschuurde onderdelen gaatjes van jetta logo toegelast en geplamuurd kras bijgewerkt plamuur geschuurd en beetje zinkspray derover gezet beetje gekuiste blok gevlakte culasse met nieuw kleppen nog es motor zit erin en draait beetje meer jetta ... foto's van de binnenkanten in de lak heb ik niet, ook niet van de totaal geschuurde auto :unsure: is beetje vlug moeten gaan allemaal, gene tijd gehad om foto's te nemen ... Motorisch is 'm gelijk nieuw, heeft volledige revisie gehad (nieuw drijfstanglagers, nieuw segmenten, gevlakte culasse met nieuw kleppen, klepzittingen en geleiders, injectoren afgeperst, alle dichtingen nieuw, nieuwe koppeling, nieuw riemen allemaal ..... ) Morgen nog wat foto's, en hopelijk eind van de week meer foto's als 'm gelakt is ... greetz |
ziet er goed uit kerel!!! petje af!!!
|
ah kop is coulasse.. weer wat geleerd.
|
Heej Polofahrer!
Gaat goed zo man heb je een vakantie opgenomen ofzo, dat je zo snel gaat... :p Verder leuk project en gaat er errug goed uitzien volgens mij heb je het interieur ook al? |
Quote:
was een van de laatste termen die nog niet ingevuld waren.... |
Quote:
sorry, zal volgende keer een nederlandstalige vertaling erbij zetten :D |
Quote:
Heb alweer een paar maanden vakantie :D toch leuk als je werkzoekend bent ... Interieur ligt hier ook al idd, moet nog aangepast worden ... |
B)
Int echt ist nog veel witter, foto doet beetje anders vermoeden, is echt pijn-aan-de-ogen-wit B) |
nou dat ziet er weer netjes uit!!!
|
NICE....pijn aan de ogen is goed, kan ik tenminste zoon stoere zonnebril opzetten met een reden...
|
Wit rulez!! ;) Ziet er goed uit!!!!!
|
Quote:
helemaal eens met :p :p :p |
Nog vlug 2 fototjes
begint trug op nen jetta te lijken Golf 4 achterbank zit er in, voorzetels is een ander paar mouwen ... Nu is nog wat afwerken, spatborden vasthangen, deurlijsten monteren, prullekes allemaal, ma dinsdag moet 'm gekeurd zijn, dan KW's eronder duwen en de velgen monteren en donderdag richting oostenrijk ermee B) |
proper en snel afgewerkt ;)
nu maar hopen dat hem door de controle is e :d |
Wordt weer nen krappe
Vandaag niet keuring kunnen gaan, omdat de mannen met de garageplaten gene tijd hadden Dus morgen keuren, verlagen en de hele nest, voorste zetels nog aanpassen, velgen nog polieren en banden monteren, auto uitlijnen ... Normaal donderdag naar Wsee vertrekken, zal toch vrijdag worden ... |
All times are GMT +1. The time now is 09:12. |