![]() |
kever heeft ook geperste houten/hardboard/karton panelen, mijn g60 had dat ook, dat zijn van die schimmeltrekkers, 1 keer een regenbui en ze zijn verschimmeld..... :p
(vorige eigenaar had de folie/vuilniszakken eruit gehaald) Maar plastic? Nooit gezien. |
en waar is karton van gemaakt... juist..
|
Quote:
Hetzelfde als waar papier van word gemaakt :D |
Sjonge jonge jonge, wat bijdehand.....
Back on Topic !! |
Ik heb alleen maar karton/hout/mdf/spaanplaat/aquagarant/meranti/hardboard/vurenhout/hardhout/openhaardhouten deurpanelen gehad :)
Mijn mk1 had die zooi, mijn eerste MK2 gti, 2de ook, 3de ook en mijn 1.3 zonder benaming uit 1987 ook :) |
Ken zelfs alleen kartonnen rommel dingen. Super irritant spul inderdaad, 1x nat nooit meer goed....
Zal eens bij de Rallye spieken wat daar achter zit. |
daarom heb ik die krengen ook maar verstevigd met wat polyester en wat dempingsmatjes... ;) klinkt stukken beter en t rot niet zo snel meer weg
on topic: wist niet eens dat er ook plastic uitvoeringen waren, interssant |
Ligt eraan wat voor matjes Muiser35, heb je wel getest of ze geen vocht vasthouden ? ;)
|
Tjaap.. maak ff een fototje van de achterkant van je broertje z,n deur paneel aub.
|
Quote:
zal wel meevallen, is van da dakleerachtige spul, hoewel, op sommige daken staat wel veel water :eek: :p :wink: |
Mijn 86-er met deurbakken heeft ook plastic achter de deurpanelen.
|
Heb nog geen tijd gehad, maar wordt steeds nieuwschieriger
|
All times are GMT +1. The time now is 20:22. |