![]() |
Hoe kom je btw zo gewond in je gezicht? Neem aan dat dat allemaal gaasjes zijn...
Voorruit eruit gekopt? |
Sterkte!Het ziet er ernstig uit zeg :wow:
Gelukkig kun je het navertellen! Natuurlijk mis je je VW,dat gevoel ken ik. Ik denk nog best vaak: gelukkig weer heel thuis! Helaas gaat het dus niet altijd goed... :shake: Zijn die "gaasjes" niet de spiegeling van de reflecterende lijnen van de hulpverlener? |
Sterkte met de afwikkeling ook van deze zaak.
Hoop dat er voor jezelf geen verwondingen meer achter weg komen |
Zo dat is hard gegaan zeg!
maar gelukkig bijna alleen maar blikschade, beterschap! |
Damn, die auto is in puin, moet echt 'n goeie klap geweest zijn.
Succes ermee, en sterkte met je eigen herstel. Die auto... helaas pindakaas, maar 't is te vervangen. ;) Quote:
Ik moest ook effe twee keer kijken voor ik 't zag, maar dat zijn de reflecties van de pakken van die brandweerlui als ik 't goed heb. Anders hebben ze ook gaasjes op de deur van de auto geplakt. :D |
zijn idd de reflectiestukken van het pak van de brandweer.me zijraam was intact gebleven.ik ben ook zelf uit de auto gestapt.als het goed is hoor ik volgende week meer.
bedankt voor de reacties jongens.top |
Holy shit! :eek:
Zonde zonde zonde maar gelukkig kun je het navertellen ;) Sterkte man! |
Veel sterkte toegewenst vanuit Zeeland ! (en kalm aan met je lijf)
|
heel erg veel sterkte en er zijn gelukkig meer auto`s :thumbup:
|
Heel veel sterkte! Zoals eerder gezegt klote van de auto, maar natuurlijk is je eigen leven belangrijker. Hoop voor je dat het allemaal wat vlot loopt en dat je snel weer je gang kan gaan.
|
All times are GMT +1. The time now is 01:59. |