![]() |
Je neemt iig klakkeloos iets van iemand aan die het alleen in grote blokken ziet zitten . Das niet eigenwijs .. dat is met de stroom meezwemmen ;)
|
idd hoe kleiner hoe beter....
maar waar komt de uitdrukking: "There's no substitute for cubic inches" dan vandaan? |
Bij de amerikanen
Dat was voor ze door kevertjes het snot voor de ogen werd gereden ;) |
haha idd....
zijn we het daarover ook weer eens.. |
tis gewoon goedkoop... ;)
|
up
|
hey tom watvoor auto ga je dan kopen als die jetta weg is ?
gr domenico |
ben aan het kijken naar een golf II...
|
Quote:
???? :confused: |
hoeveel heeft die motor gedraait?
denk dat je het niet treft in deze tijd want die motor is een mooi stukje techniek... lader nog steeds niet los te koop? |
Quote:
gti of een normale ? anders heb ik nog wel een leuk gtitje staan voor je zonder motor verder compleet :D |
Quote:
Wat bedoel je nu eigenlijk? Als je een goed bod doet op de lader..... En wat de motor gelopen heeft weet ik niet... 120.000 geloof ik dat de verkoper toen zei... maar kan niks aantonen ofzo... helaas. Motor is lopend uit de polo gehaald... |
past helaas niet zonder veel aan passingen in een polo 6n.
anders had ik er wel over na gedacht. succes met de verkoop |
400euro voor de lader.......
wat ik bedoel ik dat er mensen zijn die nu het geld niet hebben maar de motor opzich is een goed lopende motor dit zeg ik omdat ik de motor namelijk ken.;) |
Quote:
maar het staat wel vet en loopt ook wel lekker denk ik |
Quote:
ding heeft me 550 gekost, en een goeie lader met 0 km na revisie en RS lagers en bewerking is zeker 550 waard... Dus helaas dan... |
voor hoeveel is die nu verpatst dan?? want hij is verkocht aan een vriend van me...
|
Quote:
Raar .. ik kan gewoon altijd zelf aan mijn vrienden vragen wat ze ervoor betaald hebben .. als ik vrienden had that is :D |
wie zegt dat ie dat niet verteld heeft dan............ wil gewoon effe wat chekken gertje
|
mooi terras ............
|
All times are GMT +1. The time now is 16:58. |