![]() |
Gewoon een keer wat klappen uitdelen, dit soort lui leren het nooit.
|
Quote:
Advertentie's zijn inmiddels al weer verwijderd, mogelijk doordat ik MP gemailt heb :D Inmiddels al 2 mails van hem terug ontvangen (welke na elkaar verzonden zijn) . 1e- dat hij dinsdag 3 weken op vakantie gaat en dat ik het volgend weekend niet kan ophalen. Daarnaast wil hij er een beetje druk achter zetten door te mailen dat hij anders al een tweede koper voor vanavond heeft. 2e- is hij al wat meer kortaf en staat dat hij maandag nog kan versturen, dat ik het maar moet zeggen. Ook dat als hij morgen geen reactie heeft ontvangen dat hij het aan een ander verkoopt. Dit terwijl hij 1 minuut eerder al een andere koper heeft :rolleyes: Vind het maar allemaal vaag Ga hem nu maar mailen waarom ik het geld niet wil overmaken maar wel wil op komen halen. Ben benieuwt naar zijn reactie terug :D --> Hij is volgens de verkoper al opgehaald :rolleyes: |
Quote:
Ik heb ook zitten bieden op die Weber, van de adverteerder Han. Emails worden niet beantwoordt en biedingen worden verwijderd. Ben blij dat je dit even deelt!! ik koop wel een nieuwe ;) :D Wat een onzin trouwens geen spullen wel geld vangen en dan op vakantie gaan?? idd heel vaag.. |
All times are GMT +1. The time now is 08:35. |