![]() |
ik ben jaloers tommy! wat een pak...
|
leuke plaatjes levert het op... echt lache dit...
|
nog een keer (verse sneeuw)
|
Vers van de pers....15 minuten geleden gemaakt deze foto
![]() |
Mijn broer zijn Golf IV ---> Touran Wannabee :cool:
|
en voordat deze naar de eeuwige ijzervelden vertrekt,krijgt hij vandaag toch nog ff een vers pakkie sneeuw over zich heen.
zo lijkt het nog wat ... meeste roest zit nu onder de sneeuw :D |
Quote:
Haha super man. Hier gaat het echt leuk aan toe. Vanochtend ook 2 lui uitgegraven whahaha. Hier liggen mooi wat centimetertjes :D |
Jetta PLUS :D:D:D
Quote:
|
Quote:
@ tommy is er zoveel bij jullie gevallen :eek: |
Half uurtje geleden en 't gaat maar door....
|
Nog meer sneeuwpix uit het noorden!!
Maar ik heb inmiddels flink de balen ervan. Onderstaande fotoos zeggen heel wat, ik kon dus de straat niet uit! Wel ff proberen, maar ik stond echt vast. Oplossing: spoilerlip er "ff" afhalen. Met de beste bedoeling begonnen het spul los te halen maar kon niet voorkomen dat er een deel van de lip afbrak. Kou, sneeuw --> Plastic is dan net papier. Dus ik kan op zoek naar een nieuwe lip :( Tijdelijke booskijker :) ![]() ![]() ![]() Wel ff proberen om als ambtenaar van de gemeente aan de slag maar kwam niet verder dan een meter :D ![]() Wel onderweg naar het werk, met de cruise op 40 ging het best :D ![]() |
gek.... dan ga je je auto toch niet verraggen! mooi thuis blijven, tot de omstandigheden beter zijn... :D
|
Wat zie ik nâh Bietul .... geen winterwielen gemonteerd ?? ;)
|
Nouw, als ik dat zie, heb ik hier niets te zeuren. Kon normaal (voor mijn doen :rolleyes: ) de straat uitrijden en voor de rest ook niet echt langere reistijd als normaal. Maar ik heb vanmiddag nog een kans :wink:
|
Quote:
Nou meneer Bob,hier issut anders al aardig aan het dichtsneeuwen !! |
Quote:
Afbreken kwam niet door de sneeuw, maar tijdens het loshalen :frown: Normaal maar 10 min. van me werk af (dat werd nu 35 min.) dus das best te doen verder. Er zijn genoeg mietjes op kantoor hier die het niet aandurven :D Quote:
Nee, als er nâh ook winterbanduh om hadden geleg was het wel beter geweest ;) |
volgens mij ligt er hier in zeeland toch al bijna 4 cm!! (dat is veel voor het zuiden)
|
Hier is nog geen vlokje gevallen vandaag maar er ligt wel nog steeds sneeuw van de afgelopen week :p
|
Quote:
Retorische vraag neem ik aan? :p |
Quote:
Ja, precies, hier ook (L'dam) daarom is mijn kans vanmiddag. Vanochtend viel het nog wel mee. |
All times are GMT +1. The time now is 10:03. |