![]() |
Ja mensen eerse update is alweer een feit, kan natuurlijk niet stil zitten! :thumbup:
Matzwarte gril en een V6-lip: Fotootje VOOR: ![]() En fotootjes NA: ![]() ![]() ![]() Het was al aan het schemeren, dus foto's zijn niet echt mooi maar het gaat om het idee! :cool: |
ga zaterdag nieuwe wielen halen, het worden 19'' Q7 wielen.
de specs zijn 8,5J 19'' en ET62, dus mooi voor adapters! :thumbup: De banden die er onder gaan komen zijn 215/35 19! Sjezus..... heb nog nooit zulke groten wielen gehad, zal wel leuk monteren worden. :D Hier een preview: ![]() Dus bij deze iemand interesse in nette matzwarte 18'' RS4 wielen met zeer goede 215/40 Falken banden! Info via pm! |
Sweet! Dat gaat zeker mooi staan onder de Bora :thumbup:
|
Keurig deze hoepels voor de Bora...!!!
|
![]() |
Nice..
|
Nice! Zwarte grille staat ook echt veel beter!
|
@ Nigel: Thnx kerel, gaat weer helemaal de goeie kant op! :thumbup:
@ Lars : Thnx man, ik hoop het wel dat het goed staan! ;) @ Misha : Hehe, een lekkermakertje!! :D Dit is 18'' denk ik of niet? ;) @ Ronnie : :thumbup: @ Erwin : thnx, en die gril doet het zeker goed wist eerst niet wat ik er van moest verwachten! :thumbup: |
Wordt een mooie Bora zo! Ben benieuwd hoe de velgen gaan staan.
|
Quote:
Thnx Gerben ! :thumbup: |
Thanx, ik twijvelde over de v6 lip voor mijn bora, maar nou komt'ie er :D
Dikke bora zo :thumbup: |
Quote:
Thnx man! :thumbup: V6 halen en ook gauw er onder kneupen! :D |
Quote:
Ik denk 19 hoor :) |
Quote:
dat zou ook kunnen, je ziet het moeilijk iig! :thumbup: |
Nou daar zijn we weer met wat updates, heeft lang moeten duren maar goed!! :thumbup:
Hier komen ze: 1: - 19'' wielen (alleen nu foto's met banden!) :thumbup: - Het wachten is nu alleen op de laatste set adapters en dan kunnen ze eronder! 8) - Ze zijn nog een beetje vies maar dat komt allemaal goed! ![]() ![]() 2: -SML lampen uiteraard ook de US lijst maar die ligt bij de spuiter! :thumbup: ![]() 3: - Jetta GLI achterlichten (komen van de week ook binnen) - Dus iemand interesse in immi Highline achterlichten voor een Bora 75 euro kosten ze! (via pm!) - Deze dus: ![]() Volgende update worden eerst de deurgrepen in kleur! :tu: Hehe, zo mag het wel weer heeft dus weer aardig wat knaken gekost deze maand! :redface: |
dikke wielen! ben benieuwd hoe dat gaat staan, binnekort air eronder?
|
Quote:
Thnx man, en nee geen air eronder, al zou ik het wel stiekum wel willen :redface: |
dikke update's
|
Quote:
thnx Jan, hoe is het verder jou. Heb je nog een auto of niet? :D |
Jazeker,ik heb de corrado nog maar die word vandaag of morgen ingeruild
voor een ander vw |
All times are GMT +1. The time now is 19:50. |