![]() |
vacuum vervoeger is idd kapot als je motorloop niet anders wordt als je deze ontkoppeld.
Slangetje kan ook lek zijn, of geneens aangesloten. Als het vacuumpotje niet werkt, staat de ontsteking niet goed. Beste is om dus een nieuw potje erop te zetten, of een ontsteking die wel werkt (ligt eraan of je nog wat heb liggen) je bent pas zeker van een goed motortje als je ook je koppakking en andere motorpakkingen vervangt, en de 2 keerringen aan distributiezijde (nokkenas en krukas, zelfde maat keerring trouwens) Vervang eerst die ontsteking maar. Vacuumpotje is dacht ik zelfs bij de dealer nog nieuw te krijgen. |
.
|
hallo,,
ik kan er idd aan blijven zuigen en hij doet niets dus dit zal stuk zijn, van de 2de ontsteking dat ik heb liggen is dit dus ook stuk :( Koppaking is besteld en zal normaal morgen binnen zijn. ik dacht de kop er af te pakken om te zien maar ik heb em al aan de praat gekregen dus eigenlijk niet echt bepaald nodig want hij heeft een tijdje geleden al eens e1 gehad. dus deze hou ik als reserve. voor de rest de motor drupt geen tikkeltje olie dus dit is positief :) ander ontsteking er op en nog eens afstellen en zien hij dan alles gaat :) dan begin ik pas kosten aan de auto te doen want nu is het nogal gek grtz yves |
Ik heb van de week van iemand hier op het forum een ontsteking gekocht maar deze werkt denk ik ook niet, ik voel totaal geen weerstand as ik aan het vacumdoosje zuig.
als ik de motor gestart krijg wat niet simpel is, draait hij als hij blijft draaien stationair wel goed maar als ik gas geef valt hij dood. wat kan er kapot zijn? verstuivers werken alle 4, heb ik getest grtz |
All times are GMT +1. The time now is 19:28. |