![]() |
ik zou een bussie nemen aangezien je nu ook een nieuwe vriending hebt :D :cool:
en anders ga je toch in je groene race kevert rijden voor die paar km per jaar :thumbup: gr pieter. |
Voor die KMetjes die jij gaat rijden zo ik idd ook maar gaan kijken voor een 6 of 8 pitter van de firma met 4 ringen.... :D
Maar aan de andere kant een oldtimer voor deze afstanden is het goedkoopst denk ik (ex onderhoud) :) Ik heb zelf een V5 gereden en mij beviel het prima, maar 1:12 heb ik nooit gehaald eerder 1:10 inclusief stad en snelweg.... :rolleyes: |
Quote:
je vergeet nog even de prijs van een liter benzine... En de aanschaf van een andere auto... |
dan nog gaat het meer schelen als een paar tientjes ..verschil in literprijzen is ook niet meer wat het geweest is..
de aanschaf van een andere auto"hoeft"niets te kosten..als je dezelfde waarde als de opbrengst van de A3 gebruikt. |
Quote:
Ehm nieuwe vriending? :eek: :wow: ;) :) Idd, plan is om de A3 te verkopen en voor dat geld weer een V5 terug te kopen, moet kunnen. |
Vette audi 200 kopen Sjoerd, ik weet nog wel 1 ;)
|
Quote:
Mm, die 200 van jouw is niet vet... :P Of bedoelen we nu vet lelijk :D :D Dan heb je helemaal gelijk :D :D :screwy: |
Arreslee is belastingvrij :D
Denk dat het aantal km's dat je rijdt, je nog wel tegen kan vallen. Minder reistijd naar het werk = meer vrije tijd = meer privékm's! Maar je kan nu wel eens kijken naar een benzineauto die je echt leuk vindt natuurlijk... van't voorjaar de A3 in de bingo, tijdelijk in de oldtimer rijden (of Nijp huurauto) en even de tijd nemen om voor de winter iets te zoeken wat je echt leuk vindt. Jens |
Quote:
:lmao: :lmao: is natuurlijk ook een optie sjoerd |
All times are GMT +1. The time now is 12:36. |