![]() |
1 t/m 3 Juli 2011 om precies te zijn.
:) |
Martijn, goed hoor we houden zeker contact!
Enne: t@ring is een ziekte... ;-) de zin zou beter lopen als je dat woordje weg zou laten ;-) |
;)
|
Ziet er wel echt té dope uit.. dat terrein en alles lijkt echt super.
|
@ Martijn: top Gozerrrrr!
|
Quote:
gewijzigd! :thumbup: |
prachtige filmpjes
en dikke wagens mvg brian |
Na dit filmpje en het verslag in de PVW hebben wij besloten om een weekje naar polen op vakantie te gaan (ja ik weet het.. polen :eek: ) en ook een dagje naar de meeting.
Goed dat cor even meld dat het alleen op uitnodiging is, anders stonden we daar :screwy: Gelijk even een mailtje die kant op gedaan :thumbup: |
Had je echt wel binnen gekomen hoor als je helemaal uit nederland komt ;)
|
Jaah dat denk ik ook wel, maar lijkt me beter als je dat van te voren even regelt :D
|
perfect Video... awesome cars in Poland...cool..
|
Van te voren even regelen ivm beperkte plek op het terrein. ;-)
Vol is echt vol daar. Heeft met de veiligheid en indeling van het terrein te maken. Er stond vorig jaar een Tsjech voor de deur op zondagmorgen... En vol was echt vol |
Heel veel gave auto's en de sfeer lijkt zo op de video ontzettend relaxt inderdaad !!!
|
Quote:
Daarom ben ik blij dat jij het even meld hier, want ik had echt niet door gehad dat je een uitnodiging nodig heb daar :thumbup: Weet nog niet eens zeker of we wel gaan, want nu beginnen er opeens weer mensen te zeuren dat het niet gaat ivm werk enzo dus we zien wel hoe het loopt ;) |
;-)
|
All times are GMT +1. The time now is 08:01. |