![]() |
toch niet van bij dienen een paar straten voorbij het dolfinarium en boudewijnpark (als hij nog op hetzelfde adres woonde)
hij reed indertijd ook met een mat zwarte caddy |
Gisteren uiteindelijk eens begonnen aan het projectje..
Eerste werkje: Strippen... Ging normaal beginnen met de volledige buitenkant maar kwam op iets zeer onaangenaams toen ik in m'n koffer iets uithaalde.. Vocht, vocht en nog eens vocht :( De Polo staat nu gelukkig in m'n garage maar met zo'n weer kan het ook niet perfect uitdrogen he.. Foto's volgen nog.. |
eens vlug fototje van hoe ze er nu bij staat..
![]() |
deze namiddag efkes bezig geweest aan de Polo:
![]() ![]() het gekke motortje, heeft ook heel wat opknapwerk nodig...zoals al de rest... :confused: :wow: ![]() ![]() De leren zeteltjes zien er wel nog goed uit :thumbup: ![]() ![]() luxe = 0 :cool: ![]() |
Toch wel luxe: knopje van mistachterlicht is niet standaard! Zetels zijn wel van kunstleer (skai), hè?!
Verder een leuk karretje, ziet er helemaal niet uit dat er zoveel werk aan zit (althans, om rijdend te houden; meeste typ86's staan er wel minder bij) |
.
|
het is dan nog zo slecht niet :p
|
Zo te zien had ik toch beter deze gekocht ipv de mijne. :D
|
Quote:
ik denk dat er aan die van u een PAK minder werk is hoor! ;) |
Quote:
Hangt ervan af hoe de bodem van de jouwe eruit ziet. :tongue: |
Quote:
de bodem ziet er niet slecht uit. Juist aan de bestuurders kant zit er een gat |
Schroefset gezocht!
wat neem ik best: TA technix of FK? en moet ik voor zo'n setje mijn veerpoten opsturen? |
Ligt eraan wat je wilt, goedkoopste zijn TA Technix lijkt me, beste FK..
|
Quote:
maar moeten voor FK de veerpoten opgestuurd worden? want dat zie ik niet echt zitten |
Quote:
Antwoord heb je al gekregen op het poloregister, maar ja! |
ik vind het totaal misplaatst, maar doordat het zo misplaatst is, ook erg stoer staan.
|
volgend jaar op vw sportmania komt er een 86c meeting
dus een hele rij polo's met t bouwjaar 1974 tot 1994 hoe het in de gaten gr andy |
Quote:
is dat al bekend ? cool , ga ik even in de gaten houden dan :thumbup: |
Quote:
oke dankje om het te laten weten! al een datum voor bekend? |
All times are GMT +1. The time now is 03:55. |