Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Type 2 (bus '49-'67) (bus '68->) (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=27)
-   -   Om te janken!!!!! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=7632)

veebee 02-02-2005 23:09

Quote:
Originally Posted by Big_Mac_Mark
Okee, thanks! En mocht je iemand een keer betrappen op het 'nemen of ongevraagd aanraken' van andermans spullen, contact mij! (ik ben echt niet snel agressief, maar dan...) Ik kan daar zo slecht tegen! Helemaal bij liefhebbers, dat vind ik zo jammer he...

En als ik iemand te pakken krijg die aan mijn auto zit...nou ja, dan (zal het netjes houden...) kan het wel een raar aflopen! Dus vind het ook heel erg voor die mensen!

de mentaliteit is tegenwoordig dat je niet werkt om iets te kunnen kopen waar je van droomt, maar het gewoon gapt bij een ander. Indien je iets moois bezit in dit land dan zijn er weer lieden die dat niet kunnen uitstaan en je dit vervolgens vernielen, bekrassen etc.

indien jij degene die jou spul vernielt of gapt in elkaar rost of iets dergelijks dan heb jij weer een probleem want de wetgeving zit hier zo in elkaar (vb tasjesdief) dus............ als crimineel ben je in dit land het beste af.

wou ik even kwijt..

gr B

Rico 04-02-2005 08:46

De nummerplaten zijn teruggevonden op een sluikstort bij een bos in Waarschoot (België)

Ik stuur je hierbij een dokument met foto en chassisnr. We kunnen niemand beschuldigen, de huidige eigenaar kan hem onwetend gekocht hebben van de dief. Zodra we een spoor hebben kunnen we het volgen. Politie is verwittigd, maar daar zit weinig beweging.

Chassisnr: 237128586.

Het zou natuurlijk heel tof zijn als er iemand hem opmerkt en zou kunnen volgen. Aan de grens heeft een vriend hem zien rijden met een Nederlandse nummerplaat. Hij is hem in het verkeer verloren bij het volgen, daarna bleek dat de nummerplaat fake was. Dit is het enige spoor tot nu toe.

Groeten aan de crew, Ronz
ronz@umpire.com
+(32) 476 876 023

Melvin 04-02-2005 08:52

sjeees... welke richting reed ie nederland in dan vanuit belgie? waar is ie hem dan ongeveer kwijtgeraakt? nu komt het erg dichtbij en zal me ogen ZEKER openhouden...

Rico 04-02-2005 15:54

Quote:
Originally Posted by MellyVille
sjeees... welke richting reed ie nederland in dan vanuit belgie? waar is ie hem dan ongeveer kwijtgeraakt? nu komt het erg dichtbij en zal me ogen ZEKER openhouden...

In Eeklo is de bus opgemerkt en recht naar het noorden gevolgd tot bijna aan de grenz.

Nogmaals bedankt voor alle hulp....

Groeten uit Brussel, Ronz

Bussie komt zo 04-02-2005 16:17

Ik wil niet vervelend zijn, maar bij het lezen van deze berichten krijg ik toch sterk het idee dat hij nog 1 keer terug komt om te verkopen.
maar ik denk dat dat alleen maar onderdelen zijn.
Of als omgekatte bus met een ander chassisnummer ff overspuiten en je hebt 15.000 euro om te verkopen.want zo gaat het nog steeds, zeker bij deze "oude" busjes.
Het is erg spijtig om zo je bus kwijt te raken en hoop het nooit mee te gaan maken.Dit gun je een VW vriend niet.

Don 04-02-2005 16:50

Der zijn genoeg kenmerkende specificaties aan deze bus om te herkennen. Zeker voor de eigenaar. Dus ik denk indien hij terugkomt op de markt dat dat wel een makkelijk eitje gaat worden om hem te herkennen!

Met andere woorden hij zal wel voor onderdelen zijn. En dan nog wordt het heel moeilijk. Interieur / motor etc etc etc etc

het rare van het verhaal is dat hij uit een garage uit brussel is gestolen, en zo naar Nederland is gereden.

dat moet iemand zijn die die bus wist staan. Oftewel mogelijk een Nederlandse bekende van de eigenaar.

Tis wel ontzettend k*t dat dit soort dingen moeten gebeuren.

Maar nogmaals: het wereldje is kleinder dan verwacht, dus hij zal opduiken in mijn ogen. Oftewel moeten ze hem jaren niet aanraken zodat het al wat in de vergetelheid is geraakt, en dan nog kunnen ze niet op een meeting verschijnen.

Rico 04-02-2005 18:12

Quote:
Originally Posted by Don
Der zijn genoeg kenmerkende specificaties aan deze bus om te herkennen. Zeker voor de eigenaar. Dus ik denk indien hij terugkomt op de markt dat dat wel een makkelijk eitje gaat worden om hem te herkennen!

Met andere woorden hij zal wel voor onderdelen zijn. En dan nog wordt het heel moeilijk. Interieur / motor etc etc etc etc

het rare van het verhaal is dat hij uit een garage uit brussel is gestolen, en zo naar Nederland is gereden.

dat moet iemand zijn die die bus wist staan. Oftewel mogelijk een Nederlandse bekende van de eigenaar.

Tis wel ontzettend k*t dat dit soort dingen moeten gebeuren.

Maar nogmaals: het wereldje is kleinder dan verwacht, dus hij zal opduiken in mijn ogen. Oftewel moeten ze hem jaren niet aanraken zodat het al wat in de vergetelheid is geraakt, en dan nog kunnen ze niet op een meeting verschijnen.

Don, heb jouw bericht doorgegeven aan de eigenaar van de bus.. eh tja, hij is wettelijk gezien nog eigenaar alleen geen bezitter meer van de bus.

ik heb ook aangegeven dat hij natuurlijk zelf kan kijken op het forum. Misshien vanaf hier zijn bericht zelf.

ps. leuk onze link zo op jullie site!

aldo 04-02-2005 20:44

Waar is die bus nu gestolen?
Brussel of Gent?

Rico 04-02-2005 22:33

Quote:
Originally Posted by aldo
Waar is die bus nu gestolen?
Brussel of Gent?

Gestolen na inbraak in een privé garage te Gent.
kijk op
http://members.home.nl/shadowman/gestolen
voor meer details

All times are GMT +1. The time now is 10:29.