Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   voor een gti van 84 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=76061)

Typ 81 30-10-2010 12:27

Quote:
Originally Posted by mischatdi
onderdeel nummer is : 027 103 243a

Ik heb voor je gekeken bij ClassicParts, is niet meer leverbaar helaas.

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Heeft niet te maken met populair zijn of niet, maar met hoe gangbaar je vraag is. ;)

Dit is nou eenmaal niet iets waar veel mensen vaak mee te maken hebben, dus d'r is ook niet zo makkelijk een oplossing voor gevonden.

Kan niet echt duidelijk zien hoe het buisje er uit ziet, maar misschien dat je met Tim (SjefG40 heet ie hier geloof ik) eens contact kunt opnemen. Hij maakt spruitstukken, dus een buisje met een flensje of iets aan het uiteinde moet voor hem maar een kleine moeite zijn.

Succes. :thumbup:

Dat ben ik niet helemaal met je eens. Als een newbe hier om hulp vraagt van welke aard dan ook, krijgt diegene over het algemeen gezien minder replies dan bekenden op het forum. Tenzij het een vrouw is. Dat was mij ook al opgevallen.

Oudelut 30-10-2010 12:55

:goodpost:

Jel Golf 2 GTI 30-10-2010 19:51

Heb net gekeken maar heb er geen extra meer liggen,
op mijn ev-blok zit er nog 1 op maar die heb ik zelf nodig :D

Moest ik bij iemand iets tegenkomen laat ik het wel weten. :thumbup:

mischatdi 30-10-2010 23:17

Quote:
Originally Posted by Jel Golf 2 GTI
Heb net gekeken maar heb er geen extra meer liggen,
op mijn ev-blok zit er nog 1 op maar die heb ik zelf nodig :D

Moest ik bij iemand iets tegenkomen laat ik het wel weten. :thumbup:

zou fijn zijn idd, en de zoek tocht gaat gewoon verder :thumbup:

breadfan83 31-10-2010 01:45

Quote:
Originally Posted by Typ 81
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Als een newbe hier om hulp vraagt van welke aard dan ook, krijgt diegene over het algemeen gezien minder replies dan bekenden op het forum. Tenzij het een vrouw is. Dat was mij ook al opgevallen.

En wat vragen die noobs? Allemaal onzin die al tig keren voorbij is gekomen, en met een klikje op de search makkelijk te vinden is. De wat meer ervaren forummer (natuurlijk zijn er uitzonderingen) gebruikt de search, waardoor de vragen die hij stelt meestal nieuwe vragen zijn waar nog vaak geen kant en klare oplossing voor is. ;)

Vandaar dat ik voorstelde effe contact met Tim op te nemen, om te zien of hij niet zo'n onderdeel in elkaar kan zetten. Lijkt me voor hem niet zoveel moeite.

En tsja, dat vrouwen eerder worden geholpen heeft twee redenen. :D

mischatdi 31-10-2010 10:00

Tja dat over tim is een idee, maar niedt de bedoeling. het gaat er niet om dat ik het niet kan repareren, ik wil het graag allemaal zo origineel mogelijk houden... maar wel bedankt voor het mee denken hoor! :thumbup:

mischatdi 06-11-2010 00:57

niemand iets liggen?

All times are GMT +1. The time now is 02:35.