![]() |
Kan ik met jou meerijden, Mario?
Tjonge, dit is wel heel erg op tijd (te vroeg...) Voor de meeting van dit jaar, begon ik een interesse-topic in januari 2010, geloof ik. Dat was al erg vroeg; in het begin gaat het snel, maar later moet je dingen verzinnen om het 'in the picture' te houden... Maar goed, ik hoop dat jullie een hoge opkomst krijgen; ik zou idd wel andere types toelaten ook, uitdeukservice voor slechts 7 aanwezige wagens gaat nergens over, natuurlijk... Ik zie het wel gebeuren! (toch wel op een zondag, hoop ik?) |
Hoi hoi, een beetje positief en enthousiast ingesteld zijn om iets te organiseren is toch niks mis mee?
Als je breder wilt kijken moet je ook eerder en langer aan het werk. Maar laat je verrassen zou ik zo zeggen! Het begin is er! :) Quote:
|
Nog steeds geen opgave van Ruurd? :confused:
ff voor de duidelijkheid:het is in Friesland hoor Ruurd :D Enne René(ventovice),we zijn nog lang niet zeker dat er (maar) 7 auto's komen hoor,er word ook contact gelegd met duitse (Fire&Ice) forums ;) en daarbij kan je nooit vroeg genoeg beginnen met plannen/invetariseren toch ;) ,Wel leuk dat jij ff met Mario mee komt! :thumbup: En omdat het nog héééél lang duurt heb jij mooi de tijd om in tussentijd zelf weer op zoek te gaan naar iets mooi's en ben jij tegen die tijd zelf wel weer eigenaar van een mooie Fire&Ice Golf,dus een beetje positiever reageren mag best.... ;) :tongue: En mocht jij nog ''contacten'',namen,info e.d hebben/weten van de afgelopen meeting('s)......zegt het voort.of stuur Wenny ff een PB :D Ik heb er iig nu al zin in! en heb er erg veel zin/plezier in om dit te organiseren! kom op fire&ice bezitter, AANMELDEN!! met die hap!hoe meer zielen hoe meer vreugd :thumbup: |
Hello! I am from the german F&I-Forum: http://www.fireandice-edition.de/
and I would like to come to your F&I-meeting in 2011 too! Wie siehts hier eigentlich aus mit deutsch? kann/darf man hier auch in deutsch schreiben und werdet ihr dann antworten? :) |
Quote:
Willkommen 2erGolfer, :thumbup: Mein Deutsch ist leider auch nicht super,aber ich probiere est mit mein besten Deutsch :redface: Sehr ghut dast du kommen willst bei unserem Fire&Ice meeting in die Niederlände nechsten Sommer :thumbup: , ich wöllte es auch an dein deutsche F&I forum setzen aber mein account is leider nog nicht activiert? :confused: Fielleicht wölten Sie das beginpost copiëren zu das deutsche Fireuadice-edition.de Forum.oder ein neues topic anmachen,und fielleicht sind er mehere liebhaber die kommen willen? :D und wenn Sie mehere Fire und Ice bezitser wissen und informieren wölte GERNE! :thumbup: Wir sprechen wieder an volksforum! ;) |
Quote:
dan zou ik als ik jou was ook een internationaal topic aanmaken ;) |
Quote:
Is dat ook op dit forum mogelijk Jaap... :confused: zo ja,dan zien we uiteraard graag ff een kleine uitleg van je tegemoet :D |
http://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=3
hier nog nooit gekeken? zo nee, dan gaat er een wereld voor je open ;) |
Quote:
Thanks Jaap :thumbup: en nope nog nooit in/op gekeken (behalve het international Rallye Golf register/invetarisatie van Hans (Veedubber) denk ik ;) ) bedankt voor het ''meedenken'' Jaap :D |
Quote:
Altijd welkom Wytze :thumbup: en sommige mensen moeten gewoon komen,ook al is het voor de gezelligheid :D en wit (ice) kleurt best mooi bij paars (fire) ;) :tongue: |
Geditionone,thnx voor het vertalen voor onze Duitse vrienden :thumbup:
Hoop dat er veel kunnen komen :) |
mee!!!
Quote:
Tuurlijk mag je met me meerijden(zie paina 10 van het verslag) :thumbup: , bij de opgegeven 2,5 personen zat je al een beetje meegerekend :D , die halve staat voor me zoon maar weet niet of dat verstandig is. :eek: als er een uitdeuker zonder spuiten komt hou ik me aanbevolen, ik heb ook nog wel een paar schoonheids foutjes in het plaatwerk. :redface: |
und etwas deutch sprechen wir allen!!!
1-Geditionone/wav2006 Guido & Wenny - aanwezig 2 personen - Fire&Ice GTI 16v 5-deurs 2-Mverh85/Mike & Stephanie - aanwezig 2 personen - Fire&Ice 1.8 3-Madison/Marielle - aanwezig 1 persoon - Fire&Ice 1.8 4-Rallyegolf20vt/Klaas - aanwezig 1 persoon - Fire&Ice G60 5-deurs 5-KJ-Golf/Juliën - aanwezig 1 persoon - Fire&Ice GTI 16v 6-Dr.Golf/Mario - aanwezig 1 of 2 en misschien 2,5 personen Fire&Ice 1.8i 7- 2erGOLFer Forum Newbee vielleicht auch mit F&i |
Herzlichen Willkommen, :thumbup:
Es freut uns sehr dir begrüssen zu können und wir hoffen dass mehrere Deutsche Fire&Ice Freunde auch interessiert sind und sich überlegen nach unser Meeting zu kommen. Ich habe dir eine PM geschickt um einiges zu ersetzen worüber wir hier schreiben. Hoffentlich verstehst du ein kleines bisschen Niederländisch. So nicht, schick mir eine PM und ich werde es dir übersetzen :D Freundlichen Grüssen, Wenny Quote:
|
Quote:
Lijstje weer even aangepast 1-Geditionone/wav2006 Guido & Wenny - aanwezig 2 personen - Fire&Ice GTI 16v 5-deurs 2-Mverh85/Mike & Stephanie - aanwezig 2 personen - Fire&Ice 1.8 3-Madison/Marielle - aanwezig 1 persoon - Fire&Ice 1.8 4-Rallyegolf20vt/Klaas - aanwezig 1 persoon - Fire&Ice G60 5-deurs 5-KJ-Golf/Juliën - aanwezig 1 persoon - Fire&Ice GTI 16v 6-Dr.Golf/Mario - aanwezig 1 of 2 en misschien 2,5 personen Fire&Ice 1.8i 7-2erGOLFer/Manfred (DE) - aanwezig 1 persoon - Fire&Ice 1.8 5-deurs |
Quote:
zaterdag ? :wow: de nationaale beun dag :D |
Quote:
ja idd had het ook liever anders gezien. :rolleyes: |
het idee is reeds onstaan,alleen de exacte datum (nog) niet,en het is helemaal nog niet zeker dat het op een zaterdag is hoor :D
Maar ik begrijp hieruit dat Zondag dus de voorkeur heeft ;) :thumbup: |
Quote:
ja zekers :jacks: |
Quote:
zondag . de internationaale watgaanwevandaageensdoendag :D |
All times are GMT +1. The time now is 22:13. |