![]() |
Welkom hier op het forum!!
Goed dat de F&I weer gemaakt wordt en weer een plaatsgenoot erbij :thumbup: Misschien zien we elkaar snel op een meet, success en blijven posten die pics!! |
Quote:
Zeurende mensen gewoon laten kletsen hoor,ik heb tegen niemand wat, en idd,interesse in elkaars auto is gewoon leuk. Zo vraag jij aan mij dingen over mijn Golf,en ik weer over jullie Golf :) Daar hoeft een ander toch niet over te oordelen? Ik ben gewoon blij dat m'n ex Fire in goede handen is ;) Dat mag iedereen gewoon weten :) Alsof ik de Golf zo heb verwaarloosd...dat heeft toch echt de eigenaar voor mij gedaan :tongue: Maar goed...zet 'm op,komt helemaal goed :thumbup: |
Quote:
' Thanks voor de feedback;) Ik blijf het apart vinden, door de flits leek het minder erg dan het in werkelijkheid was.. :screwy: |
Quote:
zijn mijn woorden niet,en bevuil je eigen topics ff |
Mekkeren over die zin terwijl die gewoon klopt. En dan niets zeggen over dat werdt met dt geschreven is. Wel even opletten jongens!
|
Quote:
Verbeter de wereld begin bij jezelf! ;) Doe jij dat dan ook eens! ipv foto's en info over je eigen F&I/Rakker in andermans topic's te zetten!! :D :thumbup: Quote:
Quote:
:goodpost: ONTOPIC dan maar weer in het ff voorstellentopic van Perojo! :thumbup: (Dit topic mag wat mij betreft wel ff ''opgeschoond'' worden,de laatste post hebben iig weinig meer met het voorstellen en de plannen met de Fire&ice van Perojo meer te maken,maar dat is natuurlijk aan Perojo zelf :D ) |
Quote:
Ik las er gewoon overheen;) mekkeren doen schapen... D's en t's heb ik vrij weinig verstand van moet ik bekennen.. Quote:
Jij spreekt mij eropaan dat ik mijn eigen topics moet vervuilen, daarover heb jij niks te zeggen hoor.. zelfs niet omdat dit jouw ex-auto is.. als de TS zich aan mijn berichten stoort zal hij mij daarop aanspreken en niet jij..! En over ''topicvervuiling''.. dit heb jij hier al gepost wat hier naar mijn idee niet thuis hoort: Quote:
Quote:
Quote:
ikkeikkeikke, dat is waar de bovenstaande 3 berichten over gaan... wie vervuilt er nu topics? Ik heb het idee dat ik het niet ben.. wie het wel is, dat is niet aan mij maar aan de topicstarter of de moderators.. |
Als jullie wat kwijt willen...ff een pb graag,en niet hier.
Ontopic... Wat gaan jullie aan de dorpels doen? Of komt dat later wel. |
Quote:
:goodpost: again Maar het is haar ook al eens verteld ;) Quote:
Quote:
Quote:
Ze is ''hardleers'' volgens mij :D |
Quote:
Wie is jullie.... :confused: |
Willy en Joyce natuurlijk,het is hun Golf
|
Quote:
kopie marielle Aan m'n ex Fire and Ice hebben ze wat dit betreft ook nog flink werk! Daar kwam een hoopje roest naar beneden van de dorpels tis dat jij het zegt daar zijn we inmiddels aan begonnen heb er foto's van was zeker niet zo erg als bij de jouwe :shake: klein gaatje maar verder niks willy heeft het al gelast dus dat is ok al klaar :tongue: de kap zat ervoor dus je zag het eigenlijk niet maar toen wij hem van jou kochten had willy het al wel gezien maar was voor de apk geen afkeur maar wij willen geen roest op onze auto's dus lassen dan maar :thumbup: de achterkant de roest onder de achterlicht is ook al gelast dus er is nu geen puntje roest meer te vinden :thumbup: moet de foto's nog uit het fototoestel trekken word morgen als ik tijd heb :D dus hou jullie nog ff in spanning :rolleyes: we hebben ook al nieuwe olie gekocht bougies rotor filters en noem maar op twas hard nodig :eek: geen verzorging gehad :wow: maar nu wel :thumbup: morgen meer nieuws over de f&i voor iedereen die het wil weten :thumbup: |
Quote:
hoi plaatsgenoot :thumbup: leuk iemand die in de buurt woont de rest woont allemaal zo ver weg ;) ja mischien zien we elkaar wel eens op een meeting :thumbup: we zijn volop bezig met de f&i leuk om van niks iets te maken :D je bezit en vr6 zag ik :cool: rijd lekker ofnie heb je geen foto's erop staan of heb ik niet goed gekeken :redface: groetjesss |
welkom hier en heel veel succes met de F&I.
Grtz jel |
Inderdaad veel succes met deze FI eindelijk wordt hij goed aangepakt ;) Goed bezig iniedergeval ! :thumbup:
|
Quote:
Om te beginnen, geen foto,s meer plaatsen :D :tongue: |
Quote:
jep in onderdelen :thumbup: |
Quote:
dank je wel :thumbup: het gaat gelukkig allemaal volgens planning met de f&i ;) |
Zeker zeg stuite op je album met wat fotos : mooiste was die emmer wat was dat water smerig zeg! http://perojo.mijnalbums.nl/ :thumbup:
|
Wat is deze Fire&Ice al opgeknapt zeg!!!!!!! :eek: :eek:
ZOOOO echt mooi werk wat jullie tot nu toe gedaan hebben! petje af! :thumbup: en wat was deze auto ranzig van binnen zeg pffff :eek: en nu weer als nieuw!! Super! ga zo door Perojo :thumbup: En leuk dat je de link even gepost hebt Mike! ;) Quote:
|
All times are GMT +1. The time now is 03:27. |