![]() |
Maar kan ik nu de conclusie trekken dat de rallye idd een bredere front heeft????????????????????
Wie o wie? ;) |
:D
|
Quote:
zoals jij op de foto liet zien ...ja dus.. klinkt ook wel logisch als je ziet dat eigenlijk bijna alles aan een ralley breder is |
Dus breder......
Ik ben benieuwd of er iemand is die een rallye front zonder aan te hoeven passen in een mk II heeft gezet? |
Helpt het losdraaien en beetje uitelkaar trekken van je zijschermen niet?
|
Quote:
Nee, want de rallye grille is 1,8 cm langer dan de standaard grille en dat valt niet te overbruggen met het losdraaien van de zijschermen. |
Ik vind het wel raar, maar het kan me wel voorstellen dat die rallyeschermen iets breder zijn. ze zijn zowieso anders van vorm enzo.
|
Quote:
Volgens mij zit het verschil hem vooral in de onderkant van de schermen, net boven de bumper. Hoe je het ook maar uitlegt :confused: |
Oh, blijft mooi zo'n rallye
|
hoe kan ik die foto nou in 1 keer in mijn tekst krijgen?
|
Zie hierboven .............Stijn heeft het mij gisteren uitgelegd. :)
|
bedankt, gelukt idd
|
okey dan :)
|
Ik had op mijn oude auto (originele golf GTI G60) ook zelf een compleet origineel rallyefront gemonteerd. Het front was zeker niet te breed en paste gemakkelijk tussen de voorschermen van de auto zonder aanpassingen
|
Quote:
slotplaat past dan wel gewoon? en de motorkap? klinkt niet 100% logisch in mijn oren... :redface: |
De slotplaat paste perfect, de lampen bijna op 1,5 mm na.
Maar de grille past er echt niet tussen. Ik weet het, klinkt allemaal raar maar als je de foto hierboven van de twee grillen naast elkaar bekijkt is het wel logisch. De rallye is 1,8 cm langer. |
Oh ja ik heb nog een originele g60 grille liggen..........ff die opmeten.
Want meten is weten zegt die ouwe van mij :) |
ben benieuwd
|
Quote:
Ik heb geen enkel probleem ondervonden met het monteren van mijn Rallye front. Echt helemaal geen problemen (afgezien dan van het gebruik van andere stekkers op de lampunit). |
Okey ik heb nu alles opgemeten wat maar kon:
originele 16v en G60 grille = 133 cm originele rallye grille = 134,3 cm van scherm tot scherm = 133,3 cm Toch blijft er een verschil 1 cm. dus ik moet de grille op maat maken anders zit ie gewoon niet lekker en gaat hij ie tegen mijn shermen aanschuren |
All times are GMT +1. The time now is 12:36. |