![]() |
'Knallen' is inderdaad de juiste uitdrukking voor de rijstijl van Keverpech :D
|
Quote:
Als het goed is heeft ie dit weekend zijn nieuwe polow, dus hij zal het wel beschaafd houden :p |
Oja, da's waar ook! :cool:
|
Quote:
dan valt er toch nog iets te bewonderen :D |
Quote:
Hahahahaha, Zeik in me broek! :wink: |
Quote:
Wij doen het ook in ons broek bij jou in de auto :D :D Niels kent jou rijstijl nog niet geloof ik......word lache !! |
da's fijn dan! Zeker een goede reden om met mijn eigen polo te gaan ;) haha Als Niels kotsmisselijk wordt, kan 'ie altijd nog overstappen naar een andere polo hahaha...
|
krijg net te horen dat ik ook mee ga, gezellig :D
|
@jasper je hebt een pm
We gaan zo nog met een aardig groepje! Er komen dus in ieder geval 2 polo's. |
Quote:
Kijk maar ff of je ook al op zaterdag naar mij komt, wel gezellig ! Niels is zaterdag ook rond een uurtje of 17.00 bij mij :D |
Heren maken jullie het niet te laat ;) anders hebben we dooie vogeltjes in de auto zitten...haha
|
zo snel zijn we niet dood :D tenminste, als je maar gewoon niet met erwin me rijdt.. :p
|
Quote:
Ik heb een sterke maag, dus ik rij wle met Erwin mee !! hahhaha, mocht het laat worden zarterdag blijf ik iig wakker bij Erwin in de auto :D |
Quote:
Huh? Zat jij niet in een of ander stadion, dan? :confused: |
ja, maar heb mijn seizoenkaart uitgeleend. Had even zin in iets anders!
|
Quote:
Kijk dan wat een ontspannen rijstijl :D Ik snap niet waar jullie het allemaal over hebben. :wink: :rolleyes: |
Ik wel! :wink:
![]() |
Nou Erwin zal mij benieuwen die rijstijl van jou... :D
Ik kom iig met het kevertje naar jullie toe, hop dan over in je polow en Ninove here we come! :cool: Gezellig!! |
Quote:
vals spele,. je staat hier gewoon stil... en met photoshop ff beweging toegevoegd. Er staan niet voor niets nagel sporen van je vriendin in het dashboard... :D en lijkt me dat dat door je rijstijl komt.. :p tot zondag :cool: |
Het antwoord van Miss G. zegt genoeg! CU Zondag!
|
All times are GMT +1. The time now is 04:56. |