![]() |
Het heeft met mutaties te maken...
Ik heb diverse auto's gehad en ook zonder APK gekocht. Zodra er een mutatie is valt deze eerder op als dat je de auto al een jaar in bezit hebt. Als je gaat schorsen op jou naam.. zou je hem 3 maanden op zijn minst moeten schorsen anders betaal je alsnog de belasting vanaf de tijd dat je hem schorst en weer aanmeld.. (proefondervindelijk ondervonden met een 205 gti griffe export naar UK) Gewoon niet meer posten en sleutelen.... hihi ;) :D Succes met het verhaal! |
@mk1
met een mk1 zou je ook wel niet zou gauw meer gezeur krijgen kwa belasting this de RDW maar vandaag gekeurd AFKEUR subframe gaan we vervangen beschikbaar gesteld door DE PUL grote dank !! remleiding ontroesten + 1 remschijf ontroesten en rechter voorband droog scheurtjes van het lange stil staan dus loop volgende week APK en dan gaan we wat aan de body pimpe een ieder bedankt voor de reacties |
Mijn Golf heb ik bij overschrijven meteen laten schorsen.
De Golf is op een aanhanger thuisgebracht,maar kan de Golf nou geschorst gekeurd worden? Of moet je voor de APK verzekerd zijn? Of geschorst laten keuren en bij goedkeuring de verzekering doorbellen? Maar dan nog moet ie ontschorst worden :( |
ik had mijn golf al een jaar geschorst staan, en met ingang van het nieuwe jaar verliep de schorsing (wist ik toen niet) totdat ik 3 dagen later een bekeuring op de mat had liggen van een slordige 100 euro.
en mijn ma's kever heeft wel 3 weken zonder apk onder de carport gestaan en nooit wat van gehoord. this maar gewoon net wanneer ze zo'n check doen |
Quote:
Vóór je de weg opgaat verzekeren (dûh), dan APK laten keuren, en bij goedkeuring de schorsing opheffen... Logisch toch? |
Quote:
Hij mag de weg zo toch niet op,ik kan 'm wel verzekeren,maar dat is zondegeld. Dan maar weer trailer huren ofzo. Ontschorsen en verzekeren na de APK goedkeuring. |
Je kan 'm wel schorsen.
maar het probleem is dan wel als je binnen 3 maanden de schorsing opheft moet je gelijk een vol jaar wegenbelasting betalen. :screwy: |
Daar hebje met oldtimer neem ik aan geen last van
|
Dat verhaal van die drie maanden is natuurlijk ook niet zo'n probleem als je er toch zelf in gaat rijden. Dan heb je geschorst om de boete te ontlopen (gelukt) en daarna betaal je de wegenbelasting die je anders ook betaald hebt. Dus 20 euro extra kosten om geen boete van 95 te krijgen. Geen slechte deal zou ik denken. (En volgens mij betaalt de belastingdienst gewoon weer terug als je de auto later verkoopt binnen dat jaar.)
|
Hij is klaar en vandaag afgemeld met een dikke goedkeur
heren bedankt |
goed nieuws! :thumbup:
nu mijn Golf nog... :) |
suc6
[QUOTE=Madison]goed nieuws! :thumbup:
nu mijn Golf nog... :)[/QUOTleuke reactie jij ook suc6 |
All times are GMT +1. The time now is 06:16. |