![]() |
Quote:
Ontzettend gave bordeauxrode babyboom edtion golf heb ik niet op de oprit staan sorrie. Hou je dom commentaar lekker voor je. En hoe lager hoe beter :thumbup: |
Maar waar blijven de foto's ? ben benieuwd
|
Ik mag schrijven wat ik wil, je hoeft niet alles even serieus nemen.. ;) .
Heb nog een mooi voorbeeld gevonden in het fotoalbum van een bordeauxrode golf3. ![]() :D |
Quote:
Dat is idd een zeer mooie golf 3 bordeaux rood. :thumbup: |
Quote:
Komen eraan even geduld hebben:) Zojuist ff de bbsjes gemonteerd. Maar moeten nog opknapbeurt krijgen. Schroefset zou vandaag of morgen binnenkomen zeiden ze :D |
@ Martiepartie
Die bordeaux rode is van mij :) |
Quote:
Zeer mooie golf 3 kerel :thumbup: |
Dankje kerel, ben benieuwd wat jij er van gaat bakken ;)
|
Nog steeds geen foto's , is er eigenlijk wel een auto? :confused:
|
i dont think so :D
|
Is eigenlijk een fiets maar durfe het niet te zeggen:$.
Nee moet foto's krijgen doorgestuurd van een vriend van me omdat mijn camera dood is. |
Hier de bordeauw rode golf 3 die ik voor men vriendin in orde heb gemaakt.
Is een 1.9D. en had een kapotte cilinderkop. Kaal blokje gekocht en alles overgezet. Keerringen krukas en nokken as vervangen. Alle ophangrubbers. enz.... Gaat volgende week naar de keuring. Eerst het gat in de dorpel nog dichtlassen. :D Zal binnekort wel eens foto's posten als hij gepoetst is. Oja hij word nIET verlaagd aangezien de vriendin zwanger is en graag normaal rond rijd :thumbup: Grtz Jel |
Quote:
Succes ermee maar post die foto's maar in je eigen topic niet in de mijne aub :thumbup: |
En, hoe is het met je fiets..??
|
Quote:
Goed he:) Is vandaag alleen beetje nat geworden van de regen :mad: |
Quote:
Hij post tenminste een foto.... :D |
.
|
Quote:
Iid je hebt al een topic van 2 pagina's ,en nog steeds geen enkele foto van je eigen auto............. :shake: |
Tjonge jonge, zit ik hier mijn dure tijd te verdoen om foto's te zien... geen foto's...!?
;) |
![]() |
All times are GMT +1. The time now is 08:54. |