![]() |
die is idd behoorlijk dun ja;) ik ben nog even rustig aan het graven op m'n werk tussen de hoop drijfstangen:D:D ik hou het hier wel bij als ik wat stevigs vind.
|
men neme,
een ACV drijfstang(2.5TDI-5cyl),een homp alu,een draaibank en een oude zuiger. 1 uur arbeid toevoegen,goed roken tussendoor et voila; ![]() dit is een proefpassing,moet het voor de rest nog even uitdokteren hoe ik het netjes en stevig ga fabrieken. |
even pas gemaakt uit een acv stang?
je moet dan alleen het pistongat verkleinen? leuke modificatie zo op deze manier, lekker low budget. en die acv stang ga jij zeker nooit krom drukken. ik was ok destijds bezig voor mijn blok. maar ik heb 136mm stangen en alle andere zwaardere( tdi etc) zijn 144 of nog langer. |
![]() heb toch maar een set laten maken;) voor de zekerheid en de makkelijkte. |
welk merk heb je deze?
staat er rosten op ofzo? |
Quote:
stttt :tongue: |
goeie gast die rosten :thumbup: en bekenden stangen :tongue:
http://www.rosten-performance.com Zijn gewoon de stangen van de site neem ik aan? |
nope,deze heeft ie tegen een kleine meerprijs volgens mijn maten gefabriekt....
|
Das wel netjes, want op maat gemaakte moet hij er zeker 25 setjes van afnemen... (ik heb dezelfde producent)
|
lijkt mij dat ie gewoon setje stangen uit magazijn heeft bewerkt;) {gefabriekt..}
zoveel hoeft er niet bewerkt te worden :) |
ah, was geen buitenmaat dan? gewoon wat smaller ofzo?
|
zeker niet richard,dat dacht ik zelf nl ook...
maar heb even snel nagemeten,het oog zou dan 20 mm geweest moeten zijn en dat is duidelijk niet het geval geweest... ook de breedte is niet aan geklooid,hoe die het gedaan heeft heeft ie het gedaan,ze zien er iig puik uit....:D en lijkt me dat als ie ze enkel bewerkt zou hebben ik geen 2 maanden hoef te wachten eigenlijk. het zou trouwens ook maar zo kunnen dat ie nou 25 sets heeft afgenomen,want hij vertelde dat ie er meer vraag naar had de laatste tijd.... hoe dan ook,ik ben er blij mee;) |
Quote:
Komt omdat ik meer reclame voor Hem maak ;) dus omdat jij 2 maanden moet hebben wachten denk jij dat het geen stock stangen zijn maar speciaal gemaakt voor jouw motor :rolleyes: als je er maar blij mee bent ;) |
het kunnen sowieso geen 20mm stangen geweest zijn,daar is de buitenmaat van het oog te klein voor(21.5mm) en zou daar aan geklooid zijn zou ik het direct zien.
maar zoals ik al zei,ik ben er blij mee, al had ie ze voor mijn part van een fietsbel gemaakt.... |
All times are GMT +1. The time now is 13:06. |