![]() |
Quote:
Die ligt aanzienlijk lager dan de mijne! Heb ook nog flinke banden erop liggen. 175-70-13, dus dat veert ook wel mee... |
Ik kan je een paar tipjes geven, houd extra afstand van je voorganger zodat je de gaten goed kunt zien en houd de spoorvorming goed in de gaten die zijn op bepaalde plekken nogal hoog. Meestal is dat de rechterbaan.
René (Tiefleger) |
Dank je!
Gaat goed komen! Na het weekend zal ik mn ervaringen met jullie delen.... |
De Belgen kennende doen ze vast niet moeilijk over een paar liter motorolie tussen de kasseien, dus wat kan je gebeuren.... :dunno:
. |
Belgie is idd een ramp kwa wegen :D
Ik kan me nog de 1e keer herrineren dat ik naar Retromania ging met m'n Jetta die op de grond lag en een motor die zo slecht liep dat ik niet boven de 100 km/h uitkwam :D En probeer dan maar opeens 5 banen naar links op te schuiven omdat die handige Belgen de borden zo perfect voor elkaar hebben ;) Ook nog eens een keer naar Oud Turnhout gegaan voor wat brommer onderdelen, maar dat is me ook altijd bijgebleven. Het ene moment rijd je op een perfect strakke nieuwe asfalt 70 km/h weg, en opeens val je 5 meter naar beneden op een weg vol putten en scheuren :wow: Waar ik hooguit 30 km/h kon rijden. |
Quote:
Die randweg is dan wel weer enigsinds vlak, dus daar rij ik meestal over. De onverwachte nieuwe gaten in de andere route vind ik vervelender om te rijden. Dan maar door het pikkedonker... |
hahaha ik blijf dit zeker ff volgen. :D
Mijn vriendin heeft vroeger in de buurt van de bioscoop gewerkt en als ik dan met de auto naar daar ging was het altijd opt gemakkie. Ik rij zelf altijd binnendoor omdat dat iets makkelijker gaat maar om dit uit te leggen als ja van nederland komt is mss wat vervelend. :thumbup: :D :D :D :D |
trouwens, misschien dat ik er puur voor het avontuur nog eens heen ga
net alsof je op safari gaat ofzo :D |
Net terug uit Antwerpen...
Bovenstaande klachten over het belgische wegennet vind ik reuze meevallen. Ben via Breda naar Antwerpen gereden. Het stuk Belgie was goed te doen. Sommige Nederlandse snelwegen liggen er slechter bij! Gewoon goed opletten en dan kan het best. Antwerpen zelf heb ik ook niet als onmogelijk ervaren. Moet wel toegeven dat die kasseien een ramp zijn! Stapvoets en harder kan echt niet! Maar op mn route had ik daar maar 400 meter van. Parkeergarage onder de Schouwburg gepakt, geen belachelijke steile inrit, dus goed te doen voor de lage auto's. Dus zo erg als hier geschreven wordt heb ik het niet ervaren, ben van mening dat een auto is om mee te rijden. Ben je echt heel zuinig op je auto dan zou ik het ook niet doen! |
All times are GMT +1. The time now is 04:17. |