![]() |
vet man...wit is de shit...en die velgen zijn ook erg vet:D
|
Quote:
Thnx man, nu even de kleine details dadelijk. De rest dus... de wielen, uitlaat iets dikker en RVS, en dan nog de genotsknobbel er onder uit jassen! :D |
mooie vento
bijhouden tot augustus en het jettatreffen meedoen !! |
Quote:
Thnx man! Ik zal mijn best doen, ik beloof natuurlijk niks!! :D |
bij deze nieuwe updates, heb dus de zwart/rode achterlichten gemonteerd (waarvan de klep gedeelte zeer slecht zwart gespoten is :redface: ) de schroefjes moeten uitgeboord worden namelijk. En vanmiddag begon het best hard te regenen. Dus was de pret gauw weer over. En ik heb de voorkant voorzien van zwarte knipperlichten van Hella!! :thumbup: En ja hij is vies!!
Hierbij de foto's: ![]() ![]() |
Netjes !
Is een stuk mooier zo voor en achter. |
Nice... nu een keer van die GTi dorpels erop, dat maakt het compleet!
|
Hij is geyl man!
Zitten er nou nog spacers tussen?? |
netjes zo,zwart/wit...
|
Thnx mannen!!Ben zo wel tevreden qua buitenkant (op de wielen na natuurlijk) Maar voor de rest staat hij aardig na mijn smaak! :thumbup:
@ Misha : Misschien doe ik dat nog wel, maar eerst maar eens kijken met de wielen en een keer poetsen zodra het mooi weer is!! :thumbup: @ smeerpeer: Achter zit inderdaad 1 cm spacers tussen!! :thumbup: |
De zwarte verlichting staat hem goed, en de zomerwielen gaan ook zeer dik staan :thumbup:
|
Quote:
thnx man!! :thumbup: Laat het maar gauw zomer worden, want ben dit weer meer als zat!! ;) |
Vandaag ook de 2 binnenste achterlichten gemonteerd , ziet er net even wat anders uit dan de zeer slecht gespoten zooi wat ik er op had! :thumbup:
|
zo.. de trekhaak is er ook af, alleen nog wat verzinnen om het gat af te dekken! :thumbup:
hier een fotootje: ![]() ;) |
een mooi autostyle eindstukje misschien:rolleyes:
|
heb je niet toevallig een kapotte cl lip in het hok liggen. Daar ff een stukje van zagen en er opplakken. Niet perfect maar het valt niet echt op!
|
als je dan toch bezig bent,stukje plastic uitzagen in dezelfde maat,in het gat houden en met de soldeerbout of een kunststoflasding vastfabrieken.dan beetje plamuren en in de structuur zetten.niemand gezien;)
|
dat kan natuurlijk ook:P
|
haha dat probleem heb ik nu dus ook, de trekhaak eronderuit en nu zit er een lelijk gat... en helaas is het geen losse lip :mad:
|
thnx mannen! Ik kijk wel wat ik doe. Ik heb iig 4 CL-lippen liggen! :D
Dus ik kan aan de gang gaan! :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 02:51. |