![]() |
Goed bezig Dennis, word al een dikke kar !
|
Damn, bijna een kopie van mijn Passat! Zelfde kleur, uitvoering, achterlichten, diesel etc... Ik heb alleen creme leer/alcantara! :D De meegespoten stootlijsten ziet er best netjes uit! Ik zou alleen voor 18 of 19 inchers gaan :)
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=50023 Even wat vraagjes; - Hoeveel lager is het Eibach setje? 40-40? - Wat voor Xenon zit erin? Origineel VAG, of een after market setje? Zelfde vraag geldt voor de koplampunits :tongue: |
Verlaging is dek ik idd 40-40
Xenon is aftermarket maar wel vag koplamen, ik moet zeggen met lens is een stuk beter. Waar rij jij mee kwa verlaging? Ik twijfel nog of zo doorrijden met straks 18 of toch naar de schroefset , maar ik wil wel wat comfort. |
Zijn dat originele VAG koplampen? Heb je deze zelf gekocht, aangezien ze niet op de eerste foto's stonden :) Ik ben nog op zoek naar andere koplampen, dus hoor graag hoe of wat. Originele Xenon lampen kosten iets van 350 euro per stuk volgens mij...!?
Het onderstel van mijn Passat is een V-maxx schroefset. Ik zit te overwegen om op een vaste verlaging terug te monteren... Ik vind het achter wat aan de stugge kant.. |
Lampen zijn van depo dus vag imi.
Pasvorm is erg goed moet ik zeggen. Wat de koplampen kosten weet ik zo niet ik kreeg ze erbij maar ik weet alleen dat de knippers erg gevoelig zijn voor vocht dus afkitten die hap. Knippers kosten ong 40 euro maar ik heb ook al prijzen gehoord voor minder |
Vandaag een goede deal met de dealer gemaakt.
Een comfortmodule voor de knipperlichten (3x) voor 25 euro Dus weer wat om in tebouwen , ik heb alleen een duitse handleiding |
Vanavond winterbanden om de monoblock's geknalt.
In de maat 215-40-17, vult de wielkast beter en ook de km teller klopt nu weer aardig. Ik zal binnenkort ff wat foto's schieten het was nu te donker. |
|
Nette bak aan het worden!
|
Staat er keurig bij zo!!! :thumbup: Netjes man!!
|
Beetje bij beetje kom je er wel :thumbup:
|
mooie passat, ziet er al goed uit..
|
|
dikke wielen kerel! Gaat zeker wel netjes staan er onder, neem aan dat hij dan ook wat lager komt te staan? :thumbup: :cool:
|
|
dik wiel, dennis!
|
erg dik dennis, machtige auto zeker met de nieuwe rims....
Groeten uit grave |
ohhh dennis, die wielen gaaan SUPER staan dat weet ik nu al... stiekum beetje verliefd op die wielen
|
heel mooi setje . waar heb je ze vandaan?
|
All times are GMT +1. The time now is 14:07. |