![]() |
Quote:
dankjewel:D jij ook een nette golf;) |
zo een kleine update voor de corriej:D
na eerst een deal over een setje bbs rs wat helaas niet is afgerond door niks meer te horen van de verkoper heb ik een setje bbs rm met vlak hart op de kop getikt;)namelijk de bbs rm 001. De plannen voor deze velgen zijn verbreden naar 8 en 9j en de harten spuiten in de kleur van me corriej:) ![]() ![]() |
Zéér gave wielen, en je gaat ze nog gaver maken ook! :screwy: :thumbup: !
|
nette corrado:thumbup:
|
Quote:
Ja voor de prijs wat ik ervoor heb betaald kon ik ze niet laten liggen en woensdag ophalen en dan meteen laten ontlakken:D Quote:
thanx:D jij hebt ook een mooie auto;) |
Net setje velgen Thijs!
Ben benieuwd hoe die in kleur onder de Rado gaan staan. |
Quote:
Thanx Chris;) Zoals je al gelezen hebt hoef je mijn velgen dus niet meer in Friesland op te halen. Ik ga me best doen om ze 4 april klaar te hebben, dan kun je ze komen bewonderen;) |
Ah, dat zijn ze? Had er nog niet eens bij stilgestaan eerlijk gezegd. Dan kan ik alweer één stop van de lijst schrappen. :D
Ben benieuwd! :thumbup: |
Quote:
Nee dat zijn ze niet want je moest eerst rsjes voor mij ophalen;) Alleen ik hoor niks meer van die verkoper en op vwforum staat opeens dat ze verkocht zijn dusjah ik op zoek naar iets anders:P en laat nu net vanavond dit setje in sittard te koop hebben gestaan |
Jammer, maar RM's zijn ook geen straf om op te rijden hè. :D
|
Quote:
welke?;) |
Mooi Thijs, ben benieuwd hoe het gaat staan :thumbup:
|
zow net ff gepast met een originele rand van 7j en helaas gaat 9j toch niet netjes passen :shake:
dus dan maar op 8,5j gaan rijden achter :D ![]() ![]() |
Ik heb ook besloten dat ze niet in kleur komen van de auto, omdat dit niet netjes gaat staan, maar ze gaan worden zoals onderstaande foto, alleen de kleur van de auto dan in plaats van het rood :D
![]() |
Hee kerel!
Leuk je ff gesproken te hebben. Corrado is zeker een leuk ding man :thumbup: Bbsjes gaan ook mooi worden. Zal je binnekort wel ff komen helpen met de auto polijsten dan ;) |
Hee nette corrado heb je :thumbup:
Heb je nog nooit zien rijden..komt maybe nog wel;) Veel succes ermee. |
Heey kerel.
Nice corrie:) Stuiterde goed bij de mac vrijdag haha:) Heb de a8 velgen eraf geschopt rij nu op 14inch staal:P Met charity day word hij zo laag mogelijk gelegd voor mee te doen voor lowest car:D Tot 4 april;) |
Quote:
Thanx Mike;) Ik heb je inderdaad ook nog nooit zien rijden, maar we zullen mekaar vast en zeker nog eens tegenkomen :D Quote:
Haha zeker leuk je ff gesproken te hebben bij de mac;) De spullen bij Carclean zijn besteld en woensdag als ik even tijd heb bij de Heuts poetsspullen met korting inslaan :D Quote:
Thanx man;) Ja en dit is nog de wintermodus he:P Ben benieuwd dan op de charity day, we zien ons de 14e :thumbup: |
3 april komen daimy en ik ook ff kijken bij dat poetsen van jullie haha;)
Dan ligt hij al op zijn laagst. Hebben ze bij dat bedrijf een hoge oprit ofzo want anders heb ik een problem:) |
Waar blijven de foto's van de bbsjes? :tongue:
|
All times are GMT +1. The time now is 16:34. |