![]() |
Nog gebeld voor de golf?
|
Quote:
Sorry, dacht dat ik alle PB-tjes beantwoord had. Had van Jan hetzelfde aanbod gekregen, maar heb uiteindelijk toch maar besloten iets anders te halen dan ik al heb. Dus hopelijk begin komende maand weer terug aan de Passat. Hoop zo rond die tijd ook de Golf lopend te hebben, dus dan zou nog een witte Golf 2 ook zo stom staan. :D Bedankt voor 't berichtje, en excuus voor het niet beantwoorden. ;) |
Quote:
Heej Jan! Ben niet meer thuis geweest sinds die dag dat je me de PB gestuurd hebt. Heb net daarna wel nog met Loco VR6 gesproken over zijn Passat, en die gaat het waarschijnlijk worden. Vond het niet zo logisch om nog een witte mk2 hier te hebben staan. ;) Denk dus niet dat het de witte nog gaat worden. Meer weet ik in de eerste week van februari. |
Quote:
ow op die fiets :D dus je gaat weer passat rijden? witte golfjes zijn ook mooi haha. maakt niet uit over dat berichtje. als je toch interesse hebt laat maar wat weten dan maken we er wel iets moois van. :thumbup: groetjes |
Hoi
Heb nu een blauwe 86er staan |
En een rode 89er met een 1.6 en een 4+E bak
|
|
Quote:
Kost dat? :D Quote:
900 euro vind ik veel geld. Niet veel voor een auto, maar nog steeds veel geld. ;) |
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?p=859845
dit niet iets voor je, en het gaat om een vraagprijs. en hij is wit :D |
Had hem net gezien, maar een automaat... :sly:
Is verder wel een leuke auto, ware het niet dat ik al een witte mk2 heb staan. ;) |
:D ja ach een 2e kan geen kwaad :p
is van een vriend van me en staatin de weg. |
ik heb nog een zilvere golf 2 staan. 1.6 uit`1990. Nieuwe koppeling, voor nieuwe remmerij en nieuwe apk.
Gr |
[QUOTE=breadfan83]Kost dat? :D
Zo ophalen voor 450 euro Moet wel wat aan gedaan worden |
Quote:
Wat voor werk is er nodig? Laswerk? :( |
|
goedkoop, shrek, goedkoop. wa je aanbied is misschien niet duur, maar wel veel geld.
|
Quote:
Hey de schoon ouders moeten tevreden zijn.. zonder vriendin is het leven ook duur!!! |
Quote:
Haha, mèt vriendin is het een stuk duurder, en heb echt geen 4k liggen. Als dat wel zo was, was de Golf al af, en was een vervangende auto niet nodig. ;) Toch bedankt voor het aanbod, en succes met verkopen. |
|
Quote:
Leuk ding voor 'n nette prijs, maar met een Polo begeef ik me weer op onbekend terein. Als met een mk2 wat kapot gaat kan ik ervan uit gaan dat ik de onderdelen in de kelder heb liggen, bij een Polo kost me dat weer geld. ;) Succes met de verkoop dus. |
All times are GMT +1. The time now is 22:42. |