![]() |
Toch wel :) Tis bij de fabriek bugs??? weet u het zeker ??? whoehahahahaha brul brul
|
Quote:
o steigerpijpies ;) dan ken ik zeker ook wel in de rij aansluiten.... met me pakhuis... en dan zal ik wes ook ff vragen dan heeft ie wel ze eps eronder hangen :D:D:D:D:D:D:D maar we hebben het er nog wel ff over... |
Jah wij (Creations) zullen uiteraard ook nie ontbreken!!!
|
damn.. nu moet ik opeens nog snel ook...
kijken of ik van het weekend verbreed staal kan regelen! |
Hmm .. met een beetje geluk kan ik dan mijn nieuwe aanwinst showen aan wat oude bekenden :P
:D |
misschien ook een kijkje nemen.. hangt ff van de agenda af..
|
Ik ben er ook bij met Erik M
|
Ik zal er ook zijn, ga zaterdag naar KWF en kom zondag het luchtgekoelde gedeelte promoten, in mijn eentje.... :rolleyes:
|
Quote:
Dan kom ik dus ook ;) |
Quote:
JOH?!?!!?!!?!?! ;) ;) ;) |
Quote:
die heb ik lekker al gezien :p |
hm.. ik ga zondag naar het KWF, dus helaas :(
|
Quote:
Dennis!! :P Hoe kan jij mijn nieuwe aanwinst al hebben gezien? Ondertussen wel een topic geopend in het algemene gedeelte.. maar dat was pas na jouw reactie.. :eek: Altijd al gedacht dat je iets paranormaals in je had :D Maar goed, vandaag opgehaald.. zondag maar meeting bezoeken dan hè .. |
er is ook een mogelijkheid om te doneren voor giro 555, de opbrengst wordt door de sns reaal groep verdubbeld.
heb alles officieel geregeld dus met collecte vergunning , en er zal een smart in de sns kleuren staan, sorry ze hadden geen vw'tjes. |
Er komt ook een delegatie van Golfc@brio dot com :D
Hoeveel is niet echt bekend maar aan NL-ers en Belgskes toch mimimaal wel een wagen of 10 / 12 :D :D :D Tot Morgen! Grtzzz Steeph |
Ben er ook, ff lekker blingen :):)
Hoe?? Dat zien jullie morgen wel :D |
Weinig geblinged Marco :p
|
jij nog minder bennie ! :p
vond Bob's ride super , we reden op de snelweg voorbij ...... tering wat ligt dat ding laag en breed op de weg :cool: |
All times are GMT +1. The time now is 03:57. |