![]() |
even een vraagje:
Weet iemand waar je "white walls" kan kopen? of zijn die niet verkrijgbaar in de "normale" banden maten.. Ik heb ook gezien/gehoord/gelezen dat je speciale ringen kan kopen en die tegen je originele zwarte banden aan zet.. weet iemand daar wat meer van? ![]() En deze zonnescherm.... past die van een kever ook op een golf 1?? ![]() Groeten rene |
Quote:
Vraag maar aan info@deboxer.nl of kijk op de site www.deboxer.nl, ik weet dat hij er aan kan komen, weet alleen niet welke banden maten. Bel en je weet het! |
@ Evelnyntje:
Tof! dankjewel!! |
Quote:
mooi! heb ik ook nog liggen!ook gekregen op de sloop, ook nog linker chromen spiegel gekregen op dezelfde sloop...lieve sloop! doe alleen de anwb erop... |
@ Hajee:
Gaaf man!! alleen past die gele wat beter bij jouw golfje he!? ;) Chromen spiegel?? origineel golf 1?? wat een vondst!!! Kostte dat als ik vragen mag?? |
Quote:
gekregen.... ;) |
@ Hajee:
Origineel VW???? WOW!! verkopen!? ;) |
succes René... :D ;)
|
Quote:
ben hem al kwijt helaas. spiegel is naar elwin gegaan. :o |
@ Hajee:
geeft niet, is ook een goed doel! :) |
Ow trouwens, mooie "Retro" Pirelli velgen kopen? :D
(ff wat reclame tussendoor) |
Die rode duitser LB 07700 heb ik dit jaar ook gezien in oostenrijk, ERRUg gaaf ding.
Ik maak zaterdag die foto's ff voor je rene |
ja rené
welke wielen doe je er eigenlijk onder bottlecaps? |
@ Hajee:
Bottlecaps doe ik weer weg voor 65 euro.. 1 rand is wel beschadigd door een stoep Maar verder zijn ze mooi... ik wil anderen, of mijn steelies verbreden |
@ Tommie:
Ghegheghe... sorry, ik vind ze te smal:p Grapje!! ik heb misschien wel belang bij die andere wieltjes die je me laatst aanbood, die chrispie ook heeft nu! @ Marco: Ja super!!! ben zeeer benieuwd!! |
Ik ben benieuwd wat t gaat worden, suc6 kerel!
|
@ Henk_Pigo:
Bedankt!! ik ben zelf ook erg benieuwd naar het resultaat!! heb al wel iets in mijn hoofd, maar misschien valt het tegen of misschien overtreft het mijn verwachtingen!! we zien wel |
rene, jij heb erg goede planne, doe je erg goed, had ik ook het liefst met me golfje gedaan, maar heb me zelf beloofd er niet/ gene geld in te steken, maar het word wel erg aantrekkelijk. :wink:
succes Like your style :cool: |
Quote:
wel ik weet een leuke link kwam ik tegen in een vw scene overtlaast :biggrin: http://www.ravus.de ik denk wel dat je dit enkel kan wat zei verkopen voor metalen velgen dus niet voor 3 delige of weetk wat denk ik. zoals die rode golf 1 zo he is wat zei verkopen denk ik ;) banden hoeven er zelf niet af is een apparte uitvinding hehe :) voor montage kijk deze gedeelte van hun site http://www.my72content.de/ravus/neu...rtikel.php?id=6 zon zonneklep vindt ik persoonlijk niet mooi :o |
@ Jasper Ovaal:
Heej tof man!! maar jouw golfje wordt toch ook iets aparts??? :D @ Golf Classic: Dankjewel!! Ik wil sowiezo geen 3delige wielen kopen hoor, zijn me veels te duur. Maar ze passen dus ook niet op ander lichtmetaal?? in ieder geval bedank!! ik ga de site even checken!! |
All times are GMT +1. The time now is 03:47. |