![]() |
17" zal er zeker COOL uitzien
|
seht gut aus!
|
Quote:
Zijn die "gedraaide" boxtervelgen ook 17" ? die set had je toch ondertussen ook compleet, in 2x 7,5 en 2x8,5 ? |
Dus je blijft een beetje met die fuchsen zitten...... :biggrin:
Weet ik nog wel een goed plekkie voor :cool: |
Quote:
Yeah, who doesn't :) @ kruk: Vind die 17" cup 2 helemaal niet slecht onder die DoKa!! Eigenlijk mooier dan de Cup 1's! |
Cup 2 unter einer doppelcabine.
Ganz net! Doch? |
Quote:
O my god als je dat onder een bussie hebt dan zou ik daar een foto van boven mijn bed hangen, wat super die dikke vette rode klauwen achter die cups! BDW, die dingen noemen ze toch 'big reds' in de porsche wereld? Maar hebbie misschien ook een foto van een 944 turbo reserve wiel, zo'n (ik meende) 16" lm, veelal in het rood?! Ik moet Bietultje namelijk nog wat uitleggen... |
Quote:
Zo eentje ligt er voorin mijn Vari als reservewiel :D Groeten, Walter |
Quote:
Owkee, kun je daar misschien een kiekje van plaatsen?? Van het wiel dan. Dattie voorin ligt geloof ik wel :biggrin: |
Zal even duren, want het rolletje was net vol en heb er net een nieuwe ingedaan...
Op GermanLook.com staat er in het forum ook ergens een plaatje van, maar dat wordt ff zoeken voor je want ik heb er geen link van :o Het wiel is trouwens een 5,5Jx 16. Sorry, Walter |
Neu, dat is hem niet. De afgebeelde is volgens mij ook 15"
Je moet ze uit een (oa?) 993 hebben. Ze lijken een heel klein beetje op de (12?-spaaks) Kever jubileum velgen. Walter |
Quote:
Geen id! Jeewee had het erover, zal em er eens op aanspreken :) Quote:
Zit daar dan ook nog verschil in bij die Porsche lui?? Kan ook nooit es gewoon :) |
Nee volgens mij is het niet zo een, deze lijkt wel van staal. Ik ben ook al flink aan het googelen geweest, maar 't is zo'n 16" lm wiel, wel rood ja. 'k heb zelf hier 2 stuks staal liggen uit gewone 944 en 911 modellen (964). Ik heb ooit een in het 'echt' gezien maar toen niet gekocht. We blijven wachten op walter z'n foto's
|
Jeewee, volgens mij bedoel je dit model velgen!! En dan snap ik jouw bedoeling van laatst er ook wel mee ;):)
Leuk wieltje!! Heeft wel wat van 205 GTI model. |
Quote:
Ja, dat is hem! En zeker weten 16". Groeten, Walter |
Ja en die bedoel ik ook ja! Super, bdw in linkerbovenhoek lees ik vaag 165/70 nogwat...
Waar heb je die foto vandaan bietulfriekul?! |
topic van stijn :D
|
Geplaats iets van 6 februari 2003. onder de naam Winterproject.(thesamba)
zoals jullie zien is het een 10 jaren plan aan het worden. Schiet nou toch een op man met die stationwagens :D ![]() |
Quote:
Klopt, het bandje wat erom zit is een 165/70/16. Als je hem oppompt (hij ligt opgepomt en wel voorin mijn Vari) is de band errug hoog. Ik denk dat het maatje 175/55/16 wat Alain een keer noemde (Opel speedster was het dacht ik, lekker courant (not) dus die zal je wel alleen nieuw kunnen kopen) er heel mooi oppast want de velg (staat achterin) is dus 5,5J breed. Groeten, Walter |
Quote:
Dit is een 17" band waar je het nu over hebt |
All times are GMT +1. The time now is 11:40. |