![]() |
Quote:
Ik denk dat hij zijn brievenbus heeft dicht geducttaped. :D |
*klopt af :D
|
Quote:
of je reed er zo kort op dat hij Gerk's kenteken niet kon lezen ;) |
Quote:
Niente!! En ik maar denken dat de Karmann te laag was voor de camera van de pliesie :D |
ze staan daar wel vaker met die focus te controleren
ben vorige maand daar ook al keer geflitst met de 16v, was 4 km te hard en 25 pleuro's :screwy: hoop dat ze me zondag niet nog een keer gepakt hebben :shake: |
nergens last van gehad .....ben via Ommen gereden , nog korter ook :D
|
Quote:
HEHEHE :D |
TTTTTTTSSSSSSSSSS, zelfs de ijsbus kan te hard rijden :screwy:
Jammer hoor, 6 km te hard. Ja, daar gaat de winst :shake: |
Het ik ben geflitst vlak bij de VW Speed meet topic!
We reden lekker rustig in collone door het mooie Hellendoorn en genoten daarna van een mooie meet.
Achteraf wel een dure meet want op de "Joncheerelaan" stond papparazi. Allemaal foto opvragen en een nieuw fototopic aanmaken?? :D Vul maar aan: Variejantje 10.18u 57km/h 25 eur Gti Zwolle 10.18u |
:rolleyes:
|
Heel leuk bedacht. Jammer dat het jullie (veel) geld heeft gekost! Ik ben "helaas" niet geflitst dus geen foto van mij! :)
|
ook geen last gehad ....
|
Gewoon netjes aan de regels houden, dan kom je ook niet op de foto....
|
Aan het eind van de straat zat ik pas op de 50 :rock:
|
Quote "Gewoon netjes aan de regels houden, dan kom je ook niet op de foto...."
Ik reed 57, geen 157. Op zondag ochtend 10.00 een flitser neerzetten in een dorp waar ik op dat moment geen levende ziel ben tegengekomen sorry hoor. Laatst op de N50 Zwolle Kampen, staat rond het middag uur ook zo'n Corolla , rechter achterdeur open alsof er een kind moet pissen, zit oom agent lekker zijn krant te lezen, kom ik anderhalf uur later terug staat ie er nog, ik zou knetters gek worden van zo'n uitdagende baan, het is zo druk dat er geen auto harder rijdt als 50/60 terwijl daar 80 gereden mag worden, en meneer blijft lekker staan verdient zo zijn centen, het jeukt me dan om auto er pal voor te zetten en rustig mijn boterham op te eten, kijken hoe onze donutkoning uit zijn luie stoel komt, hij mag wel wat doen voor de kost.... |
Zou wel lache zijn varieantje allemaal flits apparatuur foto's hier :D
|
zijn dat dan ook "meetingfoto's"?
kunnen ze mooi in de gallery.. |
Wij reden met 3 auto's erheen.
Ik reed voorop, Matthijs achter mij met de witte Rallye en Nick daarachter... Reden allemaal even hard, alleen Nick is geflitst.....de achterste auto dus... ;) |
Quote:
bumper klevers dus .... ;) gr. Martijn |
Quote:
Hahah dat is humor. |
All times are GMT +1. The time now is 13:01. |