![]() |
volgens mij houdt die motorcode JJ in dat je auto een katalysator heeft. Een belgische vriend van me heeft n GTI uit zwitserland geimporteerd en die heeft standaard n katalysator dacht ik.
|
weet iemand nog waar ik een startonderbreker kan kopen ?
|
welk merk schroefset moet ik kopen ?? prijsklasse € 250 Tec Tuning/V Maxx ??
heeft iemand verders nog asbakje voor in dashboard ? 3 klokjes voor in me console iemand nog te koop ? Groeten Michael |
over V maxx zeer goed te spreken, op me vr6 gehad en op me huidige jetta. niet TE stug en toch goed en strak laag (Y)
|
Quote:
wel laag idd,maar door de te comfortabele vering veel last van aanlopen... ta-technix,tec-tuning of supersport dat is de shit :thumbup: |
persoonlijk geen ervaring mee, maar hoor je idd ook goeie berichten over.
vind vmaxx gewoon mooie instapset voor een nette prijs. oooooooit nog x hr ofzo miss =) |
ff een update heb weer tijdje niets van me laten horen.
wat heb ik nu gedaan. - GTI spoiler voor eronder gezet - Spucknapf stuurtje erin (voor € 25 gekocht in zweden perfect stuur !!) - GTI Embleem - nieuwe raamrubbers - bezig met Schroefset - K&N Luchtfilter wat nog te doen: - zwarte GTI zij strepen erop - zwarte GTI sierlijsten erop - rotte plekken dichtlassen voor RDW - schroefset verder afmonteren - uitlijnen - console klokken aansluiten - schakelaar voor achteruitrijlamp maken verder zal ik morgen ff wat fototjes schieten hoe hij er nu bij staat Mazzjol Michael |
zo de foto's zoals beloofd:
![]() spucknapf stuur :D ![]() spoiler+Embleem ![]() klokjes ,niet orgineel maar 3 lege gaten of die afdekkapjes is ook lelijk ![]() Tec schroefset achter Groeten Michael |
[B]Achteruit rij lampen is voor apk niet verplicht. Suggestie.
|
Quote:
Maar om nu de zaag in de achterlichten te zetten, dan zou ik liever de schakelaar vervangen :D |
Quote:
zo is het maar net :P :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 14:00. |