![]() |
Ga op vakantie en neem mee: golf 1, volle tank, v-snaar, sleutels, contactpuntjes, tandeborsten, olie, groene kaart, opgepompt reservewiel, wielsleutel, krik, TomTom, Reserve lampjes, opblaaspop, 12volt compressor, koelvloeistof, olie, anwb pasje, 10kg aardappels,2 bloemkolen,schoonmoeder,butplug
|
Ga op vakantie en neem mee: golf 1, volle tank, v-snaar, sleutels, contactpuntjes, tandeborsten, olie, groene kaart, opgepompt reservewiel, wielsleutel, krik, TomTom, Reserve lampjes, opblaaspop, 12volt compressor, koelvloeistof, olie, anwb pasje, 10kg aardappels,2 bloemkolen,schoonmoeder,butplug, 30 liter water,
|
Ga op vakantie en neem mee: golf 1, volle tank, v-snaar, sleutels, contactpuntjes, tandeborsten, olie, groene kaart, opgepompt reservewiel, wielsleutel, krik, TomTom, Reserve lampjes, opblaaspop, 12volt compressor, koelvloeistof, olie, anwb pasje, 10kg aardappels,2 bloemkolen,schoonmoeder,butplug, 30 liter water, mk2 :D
|
Ga op vakantie en neem mee: golf 1, volle tank, v-snaar, sleutels, contactpuntjes, tandeborsten, olie, groene kaart, opgepompt reservewiel, wielsleutel, krik, TomTom, Reserve lampjes, opblaaspop, 12volt compressor, koelvloeistof, olie, anwb pasje,zaklamp, 10kg aardappels,2 bloemkolen,schoonmoeder,korte stalen ketting,ploertendoder,een dakar servicetruck,butplug, 30 liter water,mk2:D,
alles even aangevuld er misten er een paar..... |
Ga op vakantie en neem mee: golf 1, volle tank, v-snaar, sleutels, contactpuntjes, tandeborsten, olie, groene kaart, opgepompt reservewiel, wielsleutel, krik, TomTom, Reserve lampjes, opblaaspop, 12volt compressor, koelvloeistof, olie, anwb pasje,zaklamp, 10kg aardappels,2 bloemkolen,schoonmoeder,korte stalen ketting,ploertendoder,een dakar servicetruck,butplug, 30 liter water,mk2, golf1voortent,
|
@ts : vergeten we nog iets? :D:D:D
edit! : een reserve 1.5 automaat uit 81!! Ga op vakantie en neem mee: golf 1, volle tank, v-snaar, sleutels, contactpuntjes, tandeborsten, olie, groene kaart, opgepompt reservewiel, wielsleutel, krik, TomTom, Reserve lampjes, opblaaspop, 12volt compressor, koelvloeistof, olie, anwb pasje,zaklamp, 10kg aardappels,2 bloemkolen,schoonmoeder,korte stalen ketting,ploertendoder,een dakar servicetruck,butplug, 30 liter water,mk2, golf1voortent, een reserve 1.5 automaat uit 81, |
mischien is een aanhanger voor al die spullen wel handig?
Ga op vakantie en neem mee: golf 1, volle tank, v-snaar, sleutels, contactpuntjes, tandeborsten, olie, groene kaart, opgepompt reservewiel, wielsleutel, krik, TomTom, Reserve lampjes, opblaaspop, 12volt compressor, koelvloeistof, olie, anwb pasje,zaklamp, 10kg aardappels,2 bloemkolen,schoonmoeder,korte stalen ketting,ploertendoder,een dakar servicetruck,butplug, 30 liter water,mk2, golf1voortent, een reserve 1.5 automaat uit 81,aanhanger, |
hahahahha , zo volgeladen doe ik er wel 3 dagen over :P
ik vroeg niet wat ik mee moest nemen ! maar waar ik op moest letten kwa motor gedeelte :D zal morgen dan maar een trekhaak gaan monteren om de aanhanger aan te koppelen ;) |
hahahahah ja ach waarom ook niet :D
|
Ga op vakantie en neem mee: golf 1, volle tank, v-snaar, sleutels, contactpuntjes, tandeborsten, olie, groene kaart, opgepompt reservewiel, wielsleutel, krik, TomTom, Reserve lampjes, opblaaspop, 12volt compressor, koelvloeistof, olie, anwb pasje,zaklamp, 10kg aardappels,2 bloemkolen,schoonmoeder,korte stalen ketting,ploertendoder,een dakar servicetruck,butplug, 30 liter water,mk2, golf1voortent, een reserve 1.5 automaat uit 81,aanhanger,tosti hamkaas met ketchup
en je koelwatertemperatuur goed in de gaten houden. |
tandeborsten??
|
Ga op vakantie en neem mee: golf 1, volle tank, v-snaar, sleutels, contactpuntjes, tandeborsten, olie, groene kaart, opgepompt reservewiel, wielsleutel, krik, TomTom, Reserve lampjes, opblaaspop, 12volt compressor, koelvloeistof, olie, anwb pasje,zaklamp, 10kg aardappels,2 bloemkolen,schoonmoeder,korte stalen ketting,ploertendoder,een dakar servicetruck,butplug, 30 liter water,mk2, golf1voortent, een reserve 1.5 automaat uit 81,aanhanger,tosti hamkaas met ketchup, en laptop+internet kun je op het forum,
|
Quote:
Om het poetsen aantrekkelijker te maken. Nieuwe studie onder tandartsen of zoiets geloof ik, meen d'r laatst wat over gelezen te hebben... :screwy: |
:lmao:
|
zo vandaag even een v-snaar gehaald en wat spullen bij elkaar gezocht!
tevens heb ik de trekhaak gemonteerd :eek: en een mooie aanhanger gescoord :thumbup: :eek: |
Een oude imperiaal met een oranje zeiltje en de boel vastgezet met 30 meter touw hoort er eigenlijk ook nog bij. Zo gingen vroeger vele gezinnen op vakantie. :thumbup:
|
Quote:
en nog ff gordijntjes erin en een trekhaak heb je een gti |
anwb hulp in het buitenland + vervangend vervoer. kost maar 18 euro erbij. :thumbup:
ik ga namelijk met me jetta mk1 1.8 8v door de bergen van zwitserland heen toeren. + - 2000 km. 750km is niks. ik mag me pas zorgen gaan maken :D |
Tip: Check ook of het rubbertje in je gaspedaal nog goed is, waarmee je gaskabel in het pedaal vastzit.
Kun je zien onder je dashboard. Die van mij was uitgedroogd waardoor de boel loskwam in een tunnel in Italie...best wel kudt namelijk. Bij twijvel (laten) vervangen. Kost niet veel. |
Nou mensen , ben weer terug!
alles super goed gegaan met de einser! lkkr stuiteren op de snelweg! door de bergen! heerlijk heb dik 1700km gereden in een week , zonder problemen! super bekijks ook nog! post binnenkort even wat mooie foto,s! gr Eelco |
All times are GMT +1. The time now is 11:14. |