Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   dikke poep (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=57801)

The_saint 27-07-2009 11:53

wel dik idd, maar jammer dat ie dan niet op kenteken is, aftandse radio heeft en op replica's staat.....

De Pul 27-07-2009 12:15

ik vind hem er top bijstaan,handelsauto of niet..

NeFReT 27-07-2009 22:16

motorisch maakt niet uit,zie je toch neit als de moterkap dicht zit.

velgen staan voor geen meter,\

te modern voor zo;n oud ding..

breadfan83 27-07-2009 22:24

Quote:
Originally Posted by NeFReT
motorisch maakt niet uit,zie je toch neit als de moterkap dicht zit.

velgen staan voor geen meter,\

te modern voor zo;n oud ding..

:confused:

Volgens mij worden de meeste dikke motoren ingebouwd voor de prestaties, niet om d'r naar te kijken. Anders hoef je de zooi niet eens aan te sluiten. Motorkap van plexiglas, parkers in je subframe, en 'n dik tank-blok d'r in, klaar. :screwy:

Phill Dub 27-07-2009 23:02

Quote:
Originally Posted by Erik
Is deze niet van Mister oldscool?

Juist!

oldscool 27-07-2009 23:06

Same shit here >>>>>>>>

welke 1.8 T staat op kenteken in nederland volgens mij erg weinig>>>>>>>>>>

en dan zoiets >>>>>>>>>>>>maar jammer dat ie dan niet op kenteken is, aftandse radio heeft en op replica's staat.....

Waar gaat het over een aftandse radio ,als men de ad gelezen had kreeg je er deze sowieso niet bij en de wielen hoef je er ook niet bij te kopen,,,,,,,,,

Jezus wat een stelletje kleine kinderen hier man>>>>>>>>>>>>

hier bedoel ik dus mee die zeikerds die in ieder topic wat te zeiken hebben,,,,,,,

Heb allang niks gepost en reden daarvoor is zoiets als dit !!!!!!!!!!!!!

Dat iedereen een mening heeft respecteer ik , en zoets als dit heb de auto nog nooit zien rijden in kerkrade ,,,,,,, nee ik woon 3 minuten van mn werk is goed ervoor uit en aan >>>>>>>>>>>>>>>> jajajaj

Alberto 28-07-2009 04:45

Quote:
Originally Posted by Erik
Is deze niet van Mister oldscool?

Quote:
Originally Posted by oldscool
Jezus wat een stelletje kleine kinderen hier man

hier bedoel ik dus mee die zeikerds die in ieder topic wat te zeiken hebben,,,,,,,

hij is dus van Mister oldscool Erik :D

tiefflieger 28-07-2009 07:20

Desalnietemin een dikke Jetta.

lager 28-07-2009 08:09

Quote:
Originally Posted by Alberto
hij is dus van Mister oldscool Erik :D

vreemd om zijn naam te veranderen. maar buiten dat ik vind het een super dikke jetta. respect ervoor :thumbup: :thumbup:

martiepartie 28-07-2009 08:24

ja>>>>>>>

Gafe auto.....,,,,>>>>>>

:D !!!!

The_saint 28-07-2009 08:58

Quote:

Dat iedereen een mening heeft respecteer ik ,

:screwy: :blahblah: :iamwithst

Alberto 28-07-2009 09:05

Quote:
Originally Posted by tiefflieger
Desalnietemin een dikke Jetta.

zeker weten :thumbup:

oldscool 28-07-2009 09:15

thanks mensen

Misha 28-07-2009 09:33

Quote:
Originally Posted by martiepartie
ja>>>>>>>

Gafe auto.....,,,,>>>>>>

:D !!!!

:giggle:

sanderz 28-07-2009 14:30

Quote:
Same shit here >>>>>>>>

welke 1.8 T staat op kenteken in nederland volgens mij erg weinig>>>>>>>>>>

en dan zoiets >>>>>>>>>>>>maar jammer dat ie dan niet op kenteken is, aftandse radio heeft en op replica's staat.....

Waar gaat het over een aftandse radio ,als men de ad gelezen had kreeg je er deze sowieso niet bij en de wielen hoef je er ook niet bij te kopen,,,,,,,,,

Jezus wat een stelletje kleine kinderen hier man>>>>>>>>>>>>

Dat iedereen een mening heeft respecteer ik , en zoets als dit heb de auto nog nooit zien rijden in kerkrade ,,,,,,, nee ik woon 3 minuten van mn werk is goed ervoor uit en aan >>>>>>>>>>>>>>>> jajajaj

intresseerd me geen reet dat ie op kenteken geen turbo is, us uitvoering is standaard toch ook al 1800??, zit nu alleen een turbo op maar cilinderinhoud is hetzelfde gebleven(ongeveer) dus waarom kenteken veranderen? als ik het geld had gehad was deze jetta van mij geweest want dit is gewoon dikke poep.

@olscool succes met de verkoop :thumbup:

sixpack 28-07-2009 14:43

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Handelaartje van jewelste!

Dat ding was afgelopen maand geloof ik nog van de bouwer, een kerel uit Arnhem (of in ieder geval uit die buurt).
Heb nog op een meeting met hem staan praten. Kleur is als ik me goed herinner van een TT, helemaal overgespoten zo'n jaar of 3 geleden.

Ik ken die Peter niet, maar als ie die auto's niet alleen voor de handel gebruikt had ik hem er vast al mee zien rijden. Kom vaak genoeg in Kerkrade, en zo groot is het daar niet, maar heb deze noch die Polo ooit zien rijden...

Ramoe uit Arnhem heeft hem gebouwd igg
(werkt bij Zijm huissen)

oldscool 28-07-2009 14:47

Quote:
Originally Posted by sanderz
intresseerd me geen reet dat ie op kenteken geen turbo is, us uitvoering is standaard toch ook al 1800??, zit nu alleen een turbo op maar cilinderinhoud is hetzelfde gebleven(ongeveer) dus waarom kenteken veranderen? als ik het geld had gehad was deze jetta van mij geweest want dit is gewoon dikke poep.

He dank je voor het compliment :thumbup:

Ronald 28-07-2009 14:56

Quote:
Originally Posted by sanderz

Dan komt er toch altijd nog het verhaal van zoveel % vermogenswinst(40%??) om de hoek kijken??

Maar niettemin een dikke wagen!! Succes met de verkoop.

breadfan83 28-07-2009 14:56

Quote:
He dank je voor het compliment :thumbup:

Waar moet je complimenten voor hebben? Voor 't feit dat je een kant en klare auto van iemand hebt overgekocht en hem weer met winstoogmerk te koop zet?

Straks komen alle handelaren hier zeuren dat ze complimenten en respect voor hun werk willen hebben.

:screwy:

Brazen 28-07-2009 15:27

iemand z'n toetsenbord doet het niet meer zo goed.

All times are GMT +1. The time now is 15:35.