![]() |
Quote:
Oke, maar dit interieur is nog bijna perfect......als ik een mooie originele tegenkom die goed is dan ruil ik hem misschien om.....of een mooie recaro ofzo.... |
Quote:
mmmm.....Als hij dezelfde diameter heeft is het wel interesant...zou het dan niet gewoon dezelfde zijn? |
heb jij het dashbord laten zitten dacht dat deze eruit moet om de kachelradiateur te vervangen toch? of heb ik het mis
|
Heeft een hele tijd te koop gestaan, leuk dat hij nu zo grondig aangepakt wordt.
Is een goede basis, maak er wat moois van! |
Quote:
Nee, kan allemaal via de onderkant.... |
Quote:
Klopt, de eigenaar wilde er gewoon 3000 euro voor hebben en niet minder.....Hij heeft 1,5 jaar stil gestaan (geschorst) en hij had hem al een aantal jaren..... |
Wat is eigenlijk de km stand? Als hij er perse zoveel voor moet hebben moet er toch iets bijzonders aan zijn.
|
Wat zit er op de acherklep. De strip waar het slot in zit is veel langer als normaal, of ben ik nou scheel??
|
Quote:
mmmm....valt tegen hoor 230.000 maar de G-lader is gereviseerd (2000 km geleden) en geflowt en op zich zit er nagenoeg geen roest aan.....Het is veel geld, ik weet het maar motorisch is er al veel aan gebeurd. Alles origineel, dat wel maar distributieriem, spanrollen, veel rubbers enz. vervangen.... Maar ja, hij heeft 2 jaar stil gestaan he....en je weet ook niet wat dat met een auto doet.....ach jah...het is veel geld maar ja...als je een originele NL wilt hebben moet je toch wat he....dat wordt geld uitsparen met reparaties door zelf alles te doen ;) |
Quote:
Klopt, er zit een soort desksel op ofzo.....vond de eer-vorige eigenaar mooi.....liepen die zwarte lichten mooi door.....tis maar wat je mooi vind....vanaf binnen ziet het er goed uit dus hoop niet op een afdekplaat voor roest. Je ziet ze zo af en toe nog wel eens rijden maar dan met rood / zwart. Deze is helemaal zwart. |
Hier een mooi interieurtje voor deze auto:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=54115 Niet teveel geld voor zo'n (op 't oog) net interieur lijkt me :) |
Quote:
Dat is vast een treser of kamei achterklep plaat. zie hier |
Mooie auto en ja die 3000 euro, ik zou het er ook voor neer leggen hoor, het is gewoon een mooie auto en met wat euro's en tlc is het een beauty,
|
Mocht je van het interieur af willen dan weet ik misschien iemand
|
Quote:
Je hebt PM |
Quote:
Heb hetzelfde probleem gehad, allesonder de koelvloeistof, ik heb mijn matten naar professionele tapijtreiniger gebracht.. Was niet zo heel duur (meen 50E) maar wel goed gedaan! Als je ze zelf gaat schoonmaken is de kans groot dat er koelvloeistof in blijft zitten, en dit ga je na verloop van tijd ruiken... Mooie Golf! Succes met de verdere plannen! Mvg Nol |
Quote:
o ok weer wat geleerd :thumbup: |
Netjes die golf! Word vast een super ding! :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 17:59. |