![]() |
Van de week dynamo helften en versnellingsbak deksel verstuurd naar de verchromer.
Zodra die binnen zijn uiteraard ff een foto! Tevens zijn er Powerflex rubbers onderweg. Volgend weekend als goed is beginnen met de Synchromesch ringen vervangen van mijn versnellingsbak, en de bakhelften alvast in de carrosserie kleur spuiten! Dan is de versnellingsbak montage klaar! Dan kunnen we het motorblok aan de steun hangen! Zo snel ik fotos heb gemaakt van vorderingen post ik ze zo snel mogelijk! Groeten Jaap. |
Ziet er goed uit, blijf posten die pics!!
|
leuk project hoor. Ik hoop hier stiekem binnenkort ook mee te beginnen...
deze blijf ik volgen ;) |
Zijn er nog vorderingen gemaakt? (foto's?) :)
|
Er is hier al weer het 1 en ander gebeurt!
Zo ben ik met de versnellingsbak bezig, heb ik delen opgestuurd naar de verchromer en zijn er Powerflexrubbers binnen gekomen Hier zijn wat foto's van wat ik binnen heb gekregen en van de versnellingsbak waar ik mee bezig ben. Remadapters voor de G60 remmerij en speciale motorsteunen. ![]() Hoofdstuk versnellingsbak: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() PowerflexRubbers ![]() Chrome delen: ![]() Zal proberen dit meer up te date houden. Zit voornamelijk veel op het VWForum. Zodra er updates zijn, horen jullie het! Groeten |
Hoe staat het hiermee?
Nog vorderingen deze winter? Groet, Gerrit |
All times are GMT +1. The time now is 19:20. |