![]() |
Cool man, je kentekenverlichting ziet er nog puik uit! En bij zo'n oudere auto hoort natuurlijk ook een wat oudere radio :P
|
haha dies vet is weer wat anders dan al het hightecspul wat je voorbij ziet komen :D
|
mooi kleurtje man! en die radio is super natuurlijk.. als je em nog eens kwijt wil... even melden!
|
Hij is mooi he! kheb dr nog eentje Thom, doe maar een bod....
FF pauze.... ben druk bezig geweest ;) |
Gaat ie gespoten worden??
|
Quote:
Ik maak eerst alle plekjes hoe klein dan ook blank en smeer er dan ijzermenie over heen, zodat ik van al die plekjes af ben. Van `t zomer zal ik op een warme dag de menie er weer af halen en zelf alle plekjes bijspuiten..... komt wel goed :D Complete spuitbeurt kan nog wel een keer, ben iig van de roest af :D |
Weer een paar plekjes verder:
En dit stukje zal eruit geslepen worden en zal een nieuw stukje in gelast worden: Kga weer verder... zitten nog een aantal plekjes aan :p |
je durft wel iig... no way back...
|
Oja! Zaten meer plekjes op dan ik dacht... maarem goed bezig!
|
Quote:
als je aan een klein roestplekje begint te schuren, blijkt het toch vaak het topje van de ijsberg te zijn, kan je het idd maar beter goed aanpakken :) liever een likje menie dan roest, want die vreet gewoon verder als je er niks aan doet. ennuh......René, word 't niet tijd voor een nieuwe avatar?? :) |
Idd, zo is dat... liever 'lelijk' dan verrot om zo maar te zeggen...
|
Gaaf, ziet er nu al goed uit.
Leuke radio ook :) EDIT: Had de 2de pagina nog niet gezien :biggrin: Succes ermee, leuk ding |
Quote:
roest is ook geen mooie kleur ;) |
Quote:
Sja.... die bestandjes die je daarvoor moet gebruiken zijn verschrikkelijk klein!! kzal Thom eens vragen !:D Bedankt voor al jullie reacties!! heb nu bijna alle roest (tenminste, wat ik heb gezien) eraf en ga vanavond de menie erop smeren !!:) |
Quote:
vanavond...vanavond is het zaterdagavond en dus BIER! :D |
Heb nog een GTI dashboard voor je liggen Rene
|
Quote:
helemaal compleet? of moet ik die aanjagerroosters zelf zoeken (had de foto al gezien) en ziet hij er mooi uit? waar moet ie weg komen dan?? groeten!! oja... Thom heeft mij een nieuwe avatar gemaakt! Bedankt kerel :D |
Quote:
Hmmm..... eerst met de Golf bezig, als er dan nog tijd is neem ik er eentje.... of twee....of....:D |
Quote:
Zie het zo: Zolang er geen roest zit, kan er nix gebeuren, ook al is de lak niet mooi. De blanke plekken aan de zijkant waren misschien niet echt nodig geweest, omdat die plekjes al een keer bij waren gewerkt, maar goed, je weet niet HOE ze het bijgewerkt hebben en als ik keek naar hoe ze het gespoten hadden, had ik ook niet veel vertrouwen in hou ze de plekjes hadden behandeld...oplossing: Blank maken die plekjes!!! :D Heb zojuist mijn karretje behandeld met ijzermenie en morgen breng ik hem weer naar zijn garagebox, daar zal hij een winterslaap houden :) ik maak morgen nog wel een paar foto`s hoe het arme ziel er nu bij staat |
dat ziet er al goed uit!
die radio is ook super. ;) wordt wel weer een mooie golf op de nederlandse wegen!! :biggrin: |
All times are GMT +1. The time now is 11:14. |