![]() |
Jaapio, Gefeliciteerd!
|
Proficiat Jaapie!
|
He Japie,
Van harte gefeliciteerd hoor !!!! Groeten, LRR |
Gefeliciteerd en nog vele jaren!
|
have a good one!
|
jaap gefeliciteerd vanuit wageningen
|
gefeliciteerd !
|
Gegalvaniseerd :)
|
:goodpost: ook vanuit belgie een gelukkige he.
|
merci allemaal...
zoals het hoord op je verjaardag de halve avond op het politie bureau gezeten, vriendin d'r tasje met al d'r zooi erin was gejat in de kroeg. altijd leuk.... leuk detail.. toen ik in de wachtkamer op haar aangifte zat te wachten een folder van het waarborgfonds erbij gepakt... stond iets leuks in..... Wist je dat je in NL een vrijstelling van autoverzekering kan krijgen op basis van geloofs overtuiging.?????????? Heb aan de dienstdoende agente gevraagd welk geloof dit was. Zij wist het ook niet, maar volgens haar was die paar tientjes in de maand het niet waard om elke zondag in de kerk/moskee/tempel te zitten..... :lmao: |
Quote:
ja klopt, bizar maar helaas waar ! dus jij heb een fijne verjaardag gehad :( ! gr. Martijn |
Quote:
Nou gaan we 't helemaal krijgen... welk geloof is dat dan in vredesnaam alweer?? Edit: gevonden. Streng gelovigen mogen geen verzekering afsluiten, omdat ze zo interfereren met de plannen die God, Allah, Boedah, het vliegend spaghettimonster (zoek maar op op wiki) met je heeft. Kom je in de problemen, betaalt de kerk of moskee of wat dan ook je rekeningen. Doet het huis van jouw God dat niet, dan was het niet de bedoeling van je God dat je geholpen werd. :screwy: |
LOL!!! Wat een ontzettende onzin zeg :D
Oh ja Jaap; iets met gefeliciteerd :cool: |
(T) jaap, gefeliciteerd! je wilde die vliegmachine jezelf dus voor je verjaardag cadeau doen..
als je nou 10 auto's hebt, dan is die regeling best handig, maar de kans is groot dat je dan op zondag niet mag rijden... |
Quote:
ja en dan moet het waarborgfonds dus betalen... m.a.w. dat betalen wij dus..... |
Quote:
'n Mod die off topic gaat in zijn eigen verjaardags-topic... :D 't Gaat overigens niet alleen op voor de WA, ook voor 't ziekenfonds. "Als God je ziek wil hebben, gebeurt dat toch wel, dus waarom verzekeren." |
ziekenfonds boeit me niet want die mensen willen zich ook niet laten behandelen.
maar als ze gaan rijden en schade veroorzaken..... |
Quote:
Ik voel een nieuwe poll :) |
[QUOTE=Tjaap]ziekenfonds boeit me niet want die mensen willen zich ook niet laten behandelen.
verplicht pieterbaan center :D :D |
All times are GMT +1. The time now is 15:29. |