![]() |
Quote:
De morgen, nee..., de hele dag!! is om en waar zijn de lang verachtte bewijsstukken?? Hoe ga je ons nou laten geloven dat een Corrado voortleeft in de Leon?? PROOF IT :mad::D |
Quote:
ja straks ga je ook nog zeggen dat de nieuwe octavia op een passat lijkt! ;) |
Quote:
You've got a point there :) |
alleen de achterkant van een leon doet me al denken aan een corrado :D
|
Quote:
ik weet nog steeds niet waar jij overeenkomsten ziet :cool: |
Ik denk dat het verhaal van kapitein Gtipowerrr best wel eens waar zou kunnen zijn:
![]() "De Corleone?" |
Nee, nog steeds ziet ik het niet.....
|
ik ook niet
|
ik zie wel enkele overeenkomsten maar of er nu echt een verband is? ik ben nog niet overtuigd :D
|
Same here. En we zijn ook al weer een dag verder...
Kom nou es op met je bewijs Henk!! :D |
Het spijt me wel, maar ik zie weinig gelijkenissen. Vind ze beide mooi, en daar blijft het voor mij bij.
Grtz............... LRR |
als je de verschillen bekijkt van de golf 1 en golf 5 en dat vergelijkt met de scirocco 1 (voorloper corrado) en leon, dan zou het best eens kunnen ;)
|
T eninge wat me opvalt bij het bewegende plaatje is dat hij korter en hoger wordt en meer deuren krijgt en de wielbasis kleiner wordt.
De enige overeenkomst is de kleur |
Quote:
komt eraan...laat ik het zo zeggen ik zuig het niet uit mijn duim! ;) |
de achterkant vooral verraad de leon, het enige wat nog ontbreekt is het tussenmodel wat tussen de corrado en de leon valt :D
|
Jullie gaan me zeker helemaal voor gek verklaren als ik zeg dat de fabia ook in het rijtje corrado/leon valt !
![]() |
Nu wel ja
...Ik heb je net genomineerd voor de Gouden Zwatelaar :D |
Henk... stop eens even met dat drugsgebruik van je.... dit gaat anders niet meer goed komen :p
|
Henk jongen, het gaat echt niet goed met jou he? :D
(had je trouwens vrijdag nog wel verwacht :confused: ) |
Ech Nie !!!
|
All times are GMT +1. The time now is 14:04. |