![]() |
egt een leuk project zo velgen staan goed
|
Quote:
Helaas niet , ik heb achter vaste verlaging. Misschien nog een keer een setje schroefpoten ook voor achter. Weet jij niks? |
Mooi project ziet er goed uit zo met dat vento front ik vind de combinatie van kleur front en wielen super
|
|
Quote:
ik weet verder ook niks meer. Ik heb op ebay een gare set gekocht van een variant. Toen alles netjes gestraald op het werk en een paar nieuwe demper patronen er in. Voor komt er bij mij nu weer een vaste verlaging onder. |
lijkt me vestandig dat je vriendin voortaan op de fiets gaat XD
verder staat hij dr wel netjes bij hoor :thumbup: |
|
|
mooie vari:thumbup: knipperlichten staat beter zo....
|
Mede Subdubber ;)
Ook toen ik op vakantie was flink aan de Golf gewerkt zo te zien :thumbup: Staat hem super dat schroefset en de rest wat gebeurd is, hij wordt beetje bij beetje steeds meer af.. Moeten maar even kijken wat we doen met de wielen maar een oplossing is er zeker. Hopen dat de vriendin hem netjes behandeld en rekening houd met de verlaging :D maar daar heb ik alle vertrouwen in Spreek je weerr |
|
|
ben niet zo'n fan van het oude type grille,vind die in kleur veel netter staan...
|
Vandaag me nieuwe zomerset opgehaald.
Het zijn rh topline's geworden. 7.5 j 17 inch. De banden die er omheen zaten waren voor nankang 185-35 voor en 195-40 conti achter. Maar er komen rondom 195-40 conti's onder. Ik laat ze denk ik ook volledig polijsten. Dus eerst maar is de bandjes eraf draaien en dan weg brengen. Hier wat foto's zijn wel een beetje donker. Ook heb ik de us knippers eruit gehaald aangezien de module aan de rechterkant naar de maan was. Eens kijken of er iets voor terug komt. ![]() ![]() ![]() |
Nette variant man1
|
|
|
Super gaaf ding! :thumbup:
|
ziet er goed uit! vento front doet hem goed :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 03:50. |