Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Heb ik weer.. GEREGELD!! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=51236)

RubenD 02-02-2009 23:52

Heb je de auto nu online verzekerd? Of via een tussenpersoon bij de ANWB, m.a.w. bij het VVV kantoor langs geweest?

Ik weet zelf, mijn vader zit in die wereld, als een klant mijn vader belt en die moet iets verzekerd hebben dan kan dat altijd per direct terwijl het digitale systeem later bijgewerkt word. Daar kun je het ook nog op gooien, als je nu een "tussenpersoon" hebt.

1982kameiX1 03-02-2009 10:44

Quote:
Originally Posted by classic-edition
Ik heb ook eens zoiets gehad met mijn jetta.

Apk was verlopen omdat hij op de winterstalling stond en ik er in de winter toch niet mee ging rijden dacht ik, ik doe er van de zomer/voorjaar wel een nieuwe op.
Wel was ie gewoon verzekerd oldtimer verzekering iets van €12, per maand.
En wat denk je ........ Bingo, brief van de rdw met boete wegens geen apk.
Balen maar gewoon betaald,steekproef dacht ik dus ik zal er nu wel even van af zijn.
Een maand later jawel voor de 2e x bingo wederom boete wegens geen apk.

Toen had ik t echt helemaal gehad,Jetta te koop gezet en de rest is history !

Ik hoop dat je eruit kan lullen Tjeerd maar ik ben bang van niet.

Stelletje azijn pissers hier in Nederland Pffff :mad:

ja, hallo zeg... "ik dacht ik zal er nu wel even vanaf zijn"...
je woont nog niet zo lang in nederland begrijp ik?? :D

Tjeerd 03-02-2009 11:05

Het even snel verzekeren verhaal ging niet op in mijn geval door praktische oorzaak.Ook wilde ik niet de indruk wekken te willen sjoemelen. Ik heb gister tegen agent #1 eerlijk het verhaal verteld en agent #2 (die het proces verbaal gaat uitschrijven) zou mij 's avonds terugbellen om uitsluitsel te geven, maar helaas, nog niets gehoord...

Ik ben heel benieuwd, ga me in ieder geval maar eens inlezen in de procedures voor bezwaar en beroep..

Ik heb de auto nu online bij de ANWB verzekerd, maar krijg het dus nog niet uit de schorsing omdat daar een "801 formulier" voor nodig is..

Tjeerd 03-02-2009 22:41

JA HOOR, geregeld!!

Wordt ik net (om 22:30 terwijl de agent om 23:00 in dienst zou komen) gebeld. Hij had mijn terugbelverzoek ontvangen. Hele verhaal gedetailleerd uit de doeken gedaan. Dit vond hij wel vervelend, hij was die avond al 2x aan de deur geweest om verhaal te halen. Lang verhaal kort:
hij laat het proces verbaal dus vervallen!
(belastingdienst gaat nog wel even moeilijk doen, maar dat wordt hoodstuk 2)

Pfieuw, ik ben erg opgelucht!! Heb de beste man een fijne vakantie gewenst en ga nu even een biertje uit de koelkast halen :)

RubenD 03-02-2009 22:49

Pow, daar heb je inderdaad geluk mee gehad.

martiepartie 03-02-2009 22:51

Kijk, zo wordt weer eens bevestigd dat niet alle dienders over 1 kam te scheren zijn.

Geniet van je biertje, lucht op na zo'n k*t bekeuring.

Tjaap 03-02-2009 22:55

lang leve het platteland...

Erwin G60 04-02-2009 18:58

Nu maar hopen dat de belastingdienst ook nog een beetje aardig voor je is en dat alles nog meevalt succes verder met de afhandeling hier van :thumbup:

classic-edition 04-02-2009 21:26

Quote:
Originally Posted by Gertjan
Als ie 12 euro in de maand kost kan je hem toch net zo goed meteen schorsen?
Kost toch iets van 15 euro?

Ja dat kan, maar als je er dan aan sleuteld en je rijd een test rondje en er gebeurd een ongelukje dan ben je dus niet verzekerd.Dit risico wilde ik niet nemen voor die €12,00 per maand.

Quote:
Originally Posted by 1982kameiX1
ja, hallo zeg... "ik dacht ik zal er nu wel even vanaf zijn"...
je woont nog niet zo lang in nederland begrijp ik?? :D

Ik dacht dat ze voor de apk enkel steekproef namen of dat ze je moeten zien rijden zonder apk.Blijkbaar niet dus. :mad:

En als het zo door gaat zit ik er soms over te denken om idd te verhuizen naar t buitenland met die K*T regering hier.

Zich druk maken over wanneer lingo op de buis moet etc......lekker belangrijk !

Maar ja waar naartoe ????

@ Tjeerd

Goed om te horen dat oom agent je heeft laten gaan.
Succes met de belastingdienst

Groet,

Marco

Gertjan 05-02-2009 01:12

Ja goed, maar ik maakte uit jouw verhaal op dat ie in de winterstalling stond ;)

martiepartie 05-02-2009 09:16

Quote:

En als het zo door gaat zit ik er soms over te denken om idd te verhuizen naar t buitenland met die K*T regering hier.

Zich druk maken over wanneer lingo op de buis moet etc......lekker belangrijk !

Maar ja waar naartoe ????

Marco

Luister hier maar eens naar;
http://www.youtube.com/watch?v=MTVnMO6cRfg

1982kameiX1 05-02-2009 09:21

mooi dat het geregeld is!

Quote:
Ik dacht dat ze voor de apk enkel steekproef namen of dat ze je moeten zien rijden zonder apk.Blijkbaar niet dus. :mad:

Marco

ik heb dit ook Duur moeten leren in het verleden, helaas.

classic-edition 05-02-2009 21:59

Quote:
Originally Posted by martiepartie
Luister hier maar eens naar;
http://www.youtube.com/watch?v=MTVnMO6cRfg

HAha Belgie ja dat is een idee wat ik al eens overwogen heb 3 jaar geleden voordat ik mijn huidige woning kocht. Ik woon nog geen 20 km van de grens af nl.

1982kameiX1 06-02-2009 09:34

in Duitsland staan allemaal normaal formaat huizen met een flinke lap grond voor de prijs waar je nederland nog niet eens voortuin voor hebt.

ik heb het niet gedaan omdat een huis ook een soort investering is (15 jaar lang dezelfde maandlasten woehoe!) de waarde van mijn huis stijgt mee met de markt in nederland. een huis in duitsland zou ook meer waard worden in de loop van de tijd maar terugverhuizen wordt wel moeilijk. dan moet je echt een zak geld meebrengen. (of je moet kleiner gaan wonen...)

en nog een nadeel: dan woon je in duitsland........ :screwy: :)

robertjan007 06-02-2009 10:43

Ik "had" mijn mk1 1983 wel verzekerd bij unive als olditmer... ????? Ben er ondertussen wel weer weg ivm met ergens anders een goedkopere verzekering!

All times are GMT +1. The time now is 16:21.