Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Nieuwe aanwinst: Golf II GTI '91 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=50872)

De Pul 10-02-2009 00:27

leuk golfje hoor... doe je die velgen die er nou onder zitten weg as je die azev's eronder kletst want dan heb ik er misschien wel belang bij(as de prijs goed is).......
gr.

OakgreenVR6 10-02-2009 09:23

Quote:
Originally Posted by De Pul
leuk golfje hoor... doe je die velgen die er nou onder zitten weg as je die azev's eronder kletst want dan heb ik er misschien wel belang bij(as de prijs goed is).......
gr.

Ik moet nog even zien wat ik met deze velgen doe. Het zijn zeker leuke velgen, misschien dat ik ze gewoon houd voor in de wintermaanden. Maar ik zal in gedachten houden dat je interesse hebt! :thumbup:

Zaterdag de 21e mag de auto zich trouwens gaan bewijzen op het circuit van Assen tijdens een half uur vrij rijden. Eens kijken hoe dit beestje zich gedraagt als hij op z'n staart wordt getrapt. Nog wel eerst de motortemperatuurmeter(...) maken om de boel een beetje in de gaten te houden.

loco-vr6 10-02-2009 09:41

gefeliciteerd kerel met je nieuwe aanwinst.

Maareh waar ergens woon jij? ik kom oudsher uit loosdrecht maar woon nu in hilversum. keer een bakkie koffie doen?

succes met het project!

OakgreenVR6 10-02-2009 13:08

Quote:
Originally Posted by loco-vr6
gefeliciteerd kerel met je nieuwe aanwinst.

Maareh waar ergens woon jij? ik kom oudsher uit loosdrecht maar woon nu in hilversum. keer een bakkie koffie doen?

succes met het project!

Ik woon in Kortenhoef, jou vast wel bekend dan. Bakkie koffie is een goed idee, moet je een keer bij me in de loods (Nederhorst) langskomen!
Zaterdagmiddag a.s. wat te doen?
Kun je m'n vele projecten aanschouwen... :rolleyes:

toth75 10-02-2009 13:20

nette auto, veel plezier er mee.

bugs 10-02-2009 19:36

Leuke auto Pieter!
in jouw Oude 1800 word nog steeds met plezier in gereden heb ik vernomen!

Waggel 11-02-2009 12:44

Ziet er al mooi uit !

vwleusden 11-02-2009 20:53

Leuke kar Pieter !

Kenteken is ook goed DH-TZ (Doe Het Toch Zelf) ipv Doe-Het-Zelf

OakgreenVR6 11-02-2009 23:06

Quote:
Originally Posted by bugs
Leuke auto Pieter!
in jouw Oude 1800 word nog steeds met plezier in gereden heb ik vernomen!

Das goed om te horen, ik heb er ook altijd veel plezier aan beleefd, het is (of was) een krasse kar!

OakgreenVR6 11-02-2009 23:11

Quote:
Originally Posted by vwleusden
Leuke kar Pieter !

Kenteken is ook goed DH-TZ (Doe Het Toch Zelf) ipv Doe-Het-Zelf

Haha ja, had er nog geeneens over nagedacht. :)

Vanavond trouwens de auto weer een beetje aangepakt en:
-voorzien van 3 'nieuwe' wisserbladen
-de achterwisser plat gelegd
-de oranje zij-knipperlichtglazen vervangen door zwarte exemplaren
-de hoedenplank+speakers vervangen door hetgeen wat uit m'n vorige auto kwam
-vloermatten geplaatst, ook afkomstig van m'n vorige auto
-een schakelaar en verwarmingspaneel vervangen door exemplaren waarvan de verlichting het wel doet
-de pookhoes vervangen door een mooi nieuw, nep-lederen exemplaar (11euro, via Ebay)
-de zacht kunstoffen golfbal pookknop vervangen door een steviger model met schakelpatroon
-de auto lichtelijk gepimpt met wat bescheiden VW/VW Racing/Volksforum stickertjes.

All times are GMT +1. The time now is 22:23.