![]() |
Wat is dat voor een folie? En moet dat gewoon over de koplamp heen of wat?
Kun je me dat eens in een Pbtje zetten? Waar je die krijgt en wat het kost wil ik ook wel graag weten haha.. Gr Ronnie , ziet er verdomde leuk uit hoor. |
Folie heb ik van m'n broer, gebruikte het vroeger voor de lampen van de vrachtwagen. Plak je over de koplamp heen, en dan de rand warm stoken met een fohn, dan krijg je het vrij netjes...
Volgens mij te verkrijgen bij Truckparts in tiel... |
je oude kom ik hier vrij geregeld in Drachten tegen.
|
Die mis ik nog steeds, maar deze wordt minstens net zo gaaf...
|
Vandaag en 8v lip gemonteerd en een ander tijdelijk stuur...
Morgen ff foto's maken, nu schraap ik tenminste weer over de grond :D |
Hier een foto van de 8v lip, en m'n sportstuur.
![]() ![]() Stuur gaat nog wel een andere in, want deze past niet egt bij de stijl van de auto... Maar stuurt wel zeer lekker, is het drift stuur uit mijn vorige auto.. |
De velgen ruil gaat helaas niet erg hard, dus denk maandag de meeste borduur schade ff weghalen en ff spuiten...
Zit te denken aan antraciet met een zilvergrijs randje... |
Mooi hoor. stuurtje vind ik nog niet eens zo verkeert.
Gr Ronnie en een fijne jaar wisseling |
nee zeker geen verkeerd stuur heb ik ook in de witte golf zitten
|
Die lip staat de jouwe beter dan de mijne, en paste de naaf?
Zo te zien wel, is iig beter dan dat lompe stuur wat er eerst inzat toch? Ik vind m vet, en die wielen, ja die wielen... |
Vind het stuur ook heel gaaf, maar past niet egt bij de stijl waar ik voor ga met deze auto...
Maar krijg als het goed is binnenkort een ander stuur dus dan gaat deze in de bingo... |
Nou ben dus de afgelopen 2 dagen bezig geweest om de Centra's tog maar een beetje op te knappen.
Heb ze eerst alle 4 licht afgedraait, zodat de borduurschade bijna weg is. Daarna opgeschuurd en in de primer gezet, en als afwerking meerdere lagen zilveren verf. Zo stond de auto er de afgelopen 2 dagen bij: ![]() In de primer: ![]() In kleur: ![]() ![]() En zo staan ze onder de auto: ![]() ![]() En voor het OldSkool tintje: ![]() Vind het zelf bijzonder geslaagd, zien er weer egt netjes uit nu. Ben aan het afwachten of ik 2 smallere bandjes kan vinden voor een goede prijs, dan houd ik ze misgien zelf wel... |
mooi hoor,
ik zou er mischien een platterbandje omdoen ofzo :D |
Netjes hoor Jordi!
Hij wordt steed mooier! |
mooie mk2er, 45er of 40er bandje er om, nog iets zakken en het lijkt stukken beter
BTW heb je iron cross zelf gemaakt of is het een sticker. |
Simpel zelf met een sjabloon en een fijnschrijver :D
|
Vandaag een CPV op afstand setje ingebouwd, is misgien niet zo oldskool, maar wel lekker makkelijk :D
Ook een Sony Blackpanel radio erin gebouwd... |
Je steenslagkapjes zijn ook al onderweg! Gaat helemaal goed komen met het golfje!!! :thumbup:
|
Heb de auto klaar nu voor de groeps foto...:)
Gr Ronnie |
Ik ga vandaag een andere set wielen ophalen, die moeten eerst even gespoten worden. Ook moet er even een paar plekjes bijgerolt worden, maar dan is ze in principe ook wel klaar voor een foto...
Of toch ook weer een roestige kap?? |
All times are GMT +1. The time now is 21:11. |