![]() |
Zo ben er vandaag mee bezig geweest en heb m gevonden !
ben er mee bezig geweest en er staat bij mij wel spanning op ! motor zit niet vast ! dus waarschijnlijk zijn de koolborstels versleten heb de motor er nog niet uitgehaald want je moet de koelvloeistof er uitlaten lopen ! misschien als ik morgen meer tijd heb haal ik m eruit gr Arno |
Bij mij deed de standenschakelaar het dan weer wel en dan weer niet...
Bij mij zat het asje waar de ventilator mee rond draaid vol met stof en vet/vuil..dus het asje liep vast..deze zit onder het witte plastic kapje in je parafanbak.. succes.. |
Ah oke.. dat had ik ook.,.. soms doet ie t wel en soms niet, maar door bepaalde weersomstandigheden kan dat dan idd stroperiger worden ofzo, waardoor ie niet rondkan.. pas op 3 ging ie draaien dan (meer stroom, meer kracht, dus schoot ie los) Lijkt me een logische beredenering ja:)
Bovendien piept ie altijd op standje 1 :tongue: maar dat hoort er gewoon een beetje bij! :D Succes! |
Buitenste roostertjes blazen inderdaad alleen maar koude lucht. Is bij mijn Mk1 ook het geval. Zet deze dus ook alleen maar open in de zomer. ;) Dit staat ook vermeld in de handleiding van de Mk1 zelf als ik me niet vergis. :thumbup:
Grtz! |
All times are GMT +1. The time now is 12:31. |