![]() |
zekers zeer geslaagd ,tenminste geen plastic ,the way to go
|
vandaag een setje velgen gehaald voor elke dag, de Graku's blijven dan meetingvelgskes ...
't zijn dus splinternieuwe Z racings (copie vd OZ's) in 6x14", komt waarschijnlijk een 195/40 bandje op ... ![]() ![]() greetzzz |
Nette velgjes! Mag ik vragen wat die kosten?
|
leuke velgen! de "Z" er ff af poetsen et voila... :D
|
we hebben ze voor een prijsje kunnen kopen, omdat ze al 8 jaar bij de lokale bandenboer op voorraad lagen, en ene ervan werd gebruikt als toonzaal model ... Deze velgen maken ze op dit moment niet meer :(
|
Quote:
of een O ervoor plakken :D |
dan zit het niet mooi in het midden... ;) :D
|
racing alleen lijkt mij ook veel mooier . teveel letters op je velg is al niet erg mooi
|
helemaal alles eraf halen, schuren en polijsten!!!!
zaten tog ook onder die witte swallowtail? Leek erg vet |
![]() Heel er mooi verlaagd!! lijkt geweldig!! Zitten die velgjes trouwens ook vaak onder een Mini?? Staat em goed! |
Quote:
zo zien ze er gepolijst uit :D ![]() |
de nieuw banden zijn aangekomen, 't zijn Conti's geworden in 195/45-14" ...
en nog een nieuwe aanwinst, Corbeau kuipstoelen uit fiberglass, met harde achterkant dus, wegen slechts 5 kg 't stuk !!! Eind dees week even ophalen in Ittlingen (390km verder) achterbank gaat der dus ook uit ;) en we zijn op zoek naar een volledige rolkooi ... en nee, 'm heeft nog altijd geen rijbewijs <_< |
stoelen zijn super!
ps. diezelfde kerel bood ook een rolkooi aan meen ik? of ik ben in de war... bood een heel race/bergrennen(iets in die geest) uitstalling aan...?(eBay.de) klopt dat? was een mooie kooi iig! (zou kwa tijd, van aanbieden en einde veiling object, net kunnen kloppen...) |
Damn,als ik die polo 2 of derby 1 zie wil ik ze ook hebbben.
wat een heerlijke wagens zijn dat :; |
Quote:
was dezelfde kerel inderdaad :D |
Vrijdag zijn we dus de kuipjes even gaan halen :D zien super uit !! en zo zitten ze ook natuurlijk ... Ook maar meteen rode Schrot 3-punts gordels gekocht voor erin ...
En nu is hij bezig me de onderstellen te polijsten, voor en na fototje :D ![]() |
zo dan!
DAT GLIMT!! |
cool! glimt idd lekker
|
Quote:
fototje van je gezicht ná het polijsten is ook leuk :biggrin: het alu blinkt terwijl je er zelf behoorlijk zwart van gaat zien. :eek: |
wordt echt een vet bakske zo, ga zo door
|
All times are GMT +1. The time now is 20:09. |