![]() |
goud, auto, zwart..
|
Quote:
het is niet altijd goud wat er blinkt ronnie :D :D |
Nee wit blinkt ook hahaha..Of een kaal hoofd hahaha
Gr Ronnie |
Hebben jullie misschien voorbeelden van een 165/50/15 band om een 7j velg ?? :rolleyes:
|
niet heel duidelijk, maar ach:
![]() |
ik was ff beetje te lui om de zoekfunctie te gebruiken....
Voorbeelden genoeg.... :D Bedankt !!! |
Shit, Moet ik de binnenkanten van de randen ook nog polijsten.... :D :D
Heb nu 2x 165/50/15 nankang binnen, hoop dat de volgende 2 ook snel volgen.... :rolleyes: |
Dat wordt poetsen jonge :D
heb je intussen al wat gespoten? |
Quote:
Ja inderdaad poetsen. Maar goed, beter nu dan dat straks de banden er omheen liggen en ik me zit te ergeren aan die lelijke binnenkant van de randen... :shake: Nee, heb nu 2 harten matzwart gedaan en gooi daar alvast 2 banden omheen om te kijken hoe het staat. 2 wielen moeten helaas gericht worden, bleken een redelijke slag te hebben. Bevalt het me niet kan ik ze altijd nog een ander kleurtje geven... ;) ;) |
Service van autobandenmarkt is trouwens super :thumbup:
Kreeg vandaag al mijn andere 2 banden binnen. Heeft uiteindelijk maar 4 dagen geduurd na bestellen... |
voorlopig zijn nu 2 wielen met banden klaar, alleen naafdoppen regelen en monteren. Hier wat foto's:
![]() ![]() ![]() |
Ziet er goed uit! Zelf ook tevreden of toch liever andere kleur gehad? Ben benieuwd hoe het onder de auto staat in real life..
|
Quote:
Ik weet het nog niet helemaal :D Ben zeker wel tevreden hoe ze er nu bij staan. Staat waarschijnlijk toch ook wel netjes met zwarte bumpers en strips enz... |
kan ik hem nog redelijk omlaag gooien met m'n standaard wielen en 175/50/13 banden aan de achterkant ??
Of zou dat zeker aan gaan lopen ? |
Quote:
Ik rij in me golf 1 met de laagste stand van het schroefset (nog met hulpveren) en loopt niet aan en ik heb rondom ook 175/50/13 op verbreed staal. Ik heb eerder problemen met de bodemvrijheid dan met de wielkasten ;) |
Quote:
Oke :thumbup: dan kan ik in ieder geval de schroefset monteren met 15 inch voor en 13 inch achter... :D |
huh :wow: jij bent raar, is dat een nieuwe stijl? :screwy: ;)
|
Quote:
Haha, nee hoor. Maar m'n handen jeuken om de schroefset te monteren en er zijn pas 2 velgen klaar... :D |
haha :D ja schroefset kan er altijd onder, zelfs al laat je hem hoog ;) Maar volgens mij rijd en staat dat echt vaag hoor 15 inch vooraan en 13 achteraan, dan nog liever andersom of gewoon 4x 13 inch en als ze klaar zijn 15 inch.. :tongue:
Mocht je het toch doen, is een fototje wel op zijn plaats :redface: ;) Hahaha volgens mij rij je dan echt voor joker :D |
ja maar de rolomtrek van 15 inch met een 165 50 15 band is kleiner dan een 13 inch met 175 70 13...
|
All times are GMT +1. The time now is 12:28. |